در گفتگو با دیارمیرزا مطرح شد

از علت غیرعلنی شدن جلسات شورای شهر رشت تا بررسی هزینه‌های جشن انقلاب شهرداری

موسوی روزان گفت: بسیاری از همکارهای شورایی با حضور رسانه ها شروع به نطق های طولانی می‌کنند و همین باعث میشود وقت صحن شورا برای بررسی لوایح و دستور جلسه گرفته شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز گذشته بود که فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت از غیرعلنی شدن جلسات شورا به صورت یکی در میان تا پایان سال جاری خبرداد.

در همین زمینه سیدرضا موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی شورا شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: بر اساس نظر اعضای قرار بر این شده است که یک هفته در میان جلسات شورا غیر علنی برگزار شود.

وی در مورد علت این تصمیم گفت: بسیاری از همکارهای شورایی با حضور رسانه ها شروع به نطق های طولانی می‌کنند و همین باعث میشود وقت صحن شورا برای بررسی لوایح و دستور جلسه گرفته شود.

موسوی روزان افزود: از آنجایی که به پایان سال نزدیک میشویم لوایح زیادی در کمیسیون ها بررسی شده است که باید در صحن مطرح و تصویب شود. برای همین تصمیم بر این شد که یک جلسه نطق باشد و جلسه دیگر بدون حضور رسانه ها بررسی لوایح و دستور جلسه انجام شود.

پیگیر هزینه‌های جشن انقلاب شهرداری هستیم
 
این عضو شورا همچنین در مورد هزینه کرد شهرداری در ایام دهه فجر گفت: شنیده های زیادی از هزینه های بالا شهرداری در این ایام گفته شده و به بنده نیز منتقل شده است.

موسوی روزان با بیان اینکه به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی این موضوع را پیگیری خواهد کرد یادآور شد:عدم استفاده از هنرمندان غیر بومی و همچنین قرارداد با صدا و سیمای استان گیلان از جله مواردی است که گفته شده است و نیاز به بررسی دارد.

وی کار شورا را نظارت بر عملکرد شهرداری دانست و گفت: این نظارت یعنی حفظ و حراست از بیت المال. برگزاری جشن انقلاب بسبار خوب است اما ریخت و پاش اصلا درست نیست. البته بنده هنوز به این نتیجه نرسیده ام که شهرداری هزینه بالایی برای جشن انقلاب انجام داده است و منتظر گزارش از سوی شهردار هستم.

عضو شورای شهر رشت در پایان اظهار کرد: برنامه هایی کمیسیون فرهنگی برای ایام عید دارد که در جلسه آینده این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

Share