سید مهدی مهدی زاده مطرح کرد

از تهیه پیش‎نویس حقوق شهروندی رشتی‌ها تا لزوم تغییر نگاه نسبت به گردشگری

مهدی زاده با بیان اینکه امروز گیلان و رشت حالش اصلا خوب نیست، بر لزوم اجرای کارشناسی طرح ها در سطح شهر تاکید کرد و افزود: با وجود خدمات فراوانی که توسط مسئولین دلسوز شده است ولی مردم با مشکلات متعددی رو به رو هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید مهدی مهدی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه باتوجه به سرعت بالای تکنولوژی و فناوری خوشبختانه مردم اعتماد خوبی نسبت به پایگاه های خبری و رسانه‎ها پیدا کرده اند، اظهار کرد: رسانه باید جواب این اعتماد مردمی را بدهد و نقش بسزایی در آگاه سازی مردم علی الخصوص در شهرستان رشت ایفا کنند.

سردبیر نشریه «مسائل روز» با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان اظهار کرد: جای شفاف سازی و پاسخگویی در سیستم های مدیریتی ما خالی است و در صورت پاسخگویی مناسب مطمئن باشید اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی دو چندان می شود.

رییس اسبق آموزش و پرورش خمام افزود: هیچ ابزاری نمی‌تواند بهتر از احزاب و رسانه ها در شفاف سازی سیستم های مدیریتی نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: من وقتی در آموزش و پرورش خمام بودم در روز معارفه ام انگلیسی صحبت کردم و شاید تنها نکته منفی دوران مدیریتی بنده همین امر محسوب شده است!

مهدی زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دکتر روحانی تهیه منشور حقوق شهروندی بوده است اظهار کرد: اجرای حقوق شهروندی برگرفته از قانون اساسی است و البته نقد و بررسی آن نیز اشکالی ندارد.

این کارشناس ارشد گردشگری گفت: پیش نویس حقوق شهروندی شهر رشت توسط بنده تهیه شده و به زودی از آن رونمایی خواهم کرد.

سردبیر نشریه «مسائل روز» با بیان اینکه تا چند روز دیگر پایگاه خبری مسائل روز هم راه اندازی خواهد شد، افزود: نقش رسانه ها در ارتباط با طرح مشکلات خیلی می توانند به رفع آنها کمک کند.

مهدی زاده با بیان اینکه امروز گیلان و رشت حالش اصلا خوب نیست، بر لزوم اجرای کارشناسی طرح ها در سطح شهر تاکید کرد و افزود: با وجود خدمات فراوانی که توسط مسئولین دلسوز شده است ولی مردم با مشکلات متعددی رو به رو هستند.

وی افزود: طبق ماده ۷۶ آیین نامه شهرداری و شورای شهر یکی از وظایف شورای شهر تاسیس تعاونی های تولید و توزیع و مصرف است که در رفع بیکاری نقش بسزابی دارد و باید در همین راستا گام برداشت.

مهدی زاده با بیان اینکه توافق و همدلی لازم بین رشتی‎ها متاسفانه وجود ندارد، افزود: اینکه جمعیت کمیته امداد گیلان در رده دوم ایران باشد افتخار نیست.

رییس اسبق آموزش و پرورش خمام گفت: دز زمینه سلامت و بهداشت گیلان رکوردار سرطان معده است. جوانان و مردم نسبت به تضاد و بی عدالتی از فقر بیشتر اعتراض دارند. در حالیکه جوانان زیادی بیکارند پسران مسئولان استخدام شده اند.

وی افزود: به عنوان کارشناس ارشد گردشگری می‌گوییم، روحانی قدم بسیار خوبی در حوزه گردشگری برداشته و با تسهیل ورود گردشگر خارجی به کشور اقدام مناسبی انجام داده است. اگر می‎خواهیم این صنعت رونق پیدا کند باید مسئولین دیدگاه خودشان را نسبت به گردشگری تغییر دهند.

مهدی زاده در پایان گفت: ۴ دهه پس از پیروزی انقلاب و حضور همیشگی مردم در صحنه مسئولان باید پاسخ دهند که چه کاری برای این مردم کرده اند.

Share