در ادامه لیگ

ارتش سرخ گیلان از سد راه آهن تهران گذشت تا صدرنشین باقی بماند

از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف راه آهن تهران رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف راه آهن تهران رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

سیدمحمد حسینی، های تامینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، علی مصلح، محمد رستمی، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، سهیل حق شناس، محمد نزهتی و میلاد قربان زاده در این بازی به سپیدرود به میدان رفتند.

در دقیقه دهم بازی محمدرضا مهدوی از یک ضربه شروع مجدد سانتر زیبایی بر روی دروازه حریف انجام داد که این موقعیت با بی دقتی بازیکنان سپیدرود هدر رفت و توپ در دستان دروازه بان راه آهن قرار گرفت.

در ادامه حملات سپیدرود همچنان ادامه یافت و در جدی ترین آن سهیل حق شناس توپ را در شش قدم به گل تبدیل نکرد تا دومین موقعیت خطرناک نیز از دست برود.

سپیدرود همچنان طوفانی حملات خود ادامه تا اینکه پویا نزهتی این بار در شش قدم موقعیت خطرناکی از دست داد.

راه آهن تهران در اولین ضد حمله خطرناک خود در موقعیت چهار به یک توپ را در کمال ناباوری از دست داد تا بازی همچنان مساوی ادامه یابد.

در برگشت همان توپ باز هم نزهتی صاحب موقعیت خوبی شد که با یک شوت نرم توپ از دروازه بان گذشت اما این بار مدافع راه آهن توپ را از خط دروازه دور کرد.

در حمله ای دیگر سپیدرود باز هم صاحب موقعیت شد که این بار مصلح توپ را در شش قدم به دروازه بان زد تا همچنان سپیدرود در حسرت گل بماند.

در ثانیه های پایانی بازی در نیمه اول پویا نزهتی توانست دروازه حریف را باز کند تا سپیدرود نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در بین دو نیمه بازیکنان و کادر فنی راه به داور بازی اعتراض کردند که به درگیری شدید انجامید.

همچنین در بین دو نیمه مراسم گرامیداشت شهدا به مناسبت ۲۲ اسفند برگزار شد. در این مراسم از سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود و فرزند شهید حق شناس تجلیل شد.

در نیمه دوم عطش گل زنی سپیدرود فروکش نکرد و در جدی ترین حمله شوت مهدوی به تیرک دروازه حریف خورد و در برگشت میلاد قربان زاده و حق شناس بر روی پای یک دیگر آمدند و همین امر باعث شد دروازه خالی راه آهن باز نشود

در دقیقه ۶۷ بازی هادی موسوی به علت مصدومیت بیرون رفت و به جای او میثم تهی دست به بازی آمد. در دقیقه ۷۷ محمد دادرسی به جای سهیل حق شناس به بازی آمد. سید محمد میری در دقیقه ۸۰ به جای محمدرضا مهدوی به میدان آمد.

در دقایق پایانی بازی سپیدرود در موقعیت سه به تک با دروازه بان حریف قرار گرفتند که نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و بازی با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

گفتنی است ملوان انزلی دیگر تیم گیلانی نیز در تهران مقابل بادران یکی بر یک مساوی کرد تا با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

هم اکنون سپیدرود رشت با ۲۸ بازی و ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

Share