اجرای طرح مادران آسمانی به مناسبت فرارسیدن روز مادر در گیلان

طرح مادران آسمانی در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان، در ایام گرامیداشت روز مادر در استان گیلان به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح مادران آسمانی در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان، در ایام گرامیداشت روز مادر در استان گیلان به اجرا درآمد.

هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر، آرمان های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی است.

تجلیل از مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و ترویج روحیه و ایثار شهادت از طریق ایجاد انس و الفت بین جوانان دانش آموز و شهدای انقلاب از دیگر اهداف طرح مادران آسمانی است.

در این طرح اعضاء انجمن اسلامی با سرکشی و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان این روز را به ایشان تبریک گفته و هدیه ای را به همین مناسبت به ایشان اهدا خواهند کرد.

در اجرای این طرح دانش آموزان به تیم های پنج و هفت نفره تقسیم شده و تحویل هدایای مادران شهدا را بر عهده می گیرند.

دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در اجرای این طرح به یکصد و ۴۴ مادر شهید استان هدیه اهدا خواهند کرد.

گفتنی است همایش استانی پاسداشت مقام مادران و همسران شهدا با عنوان مادران آسمانی نیز فردا (چهارشنبه) از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال برگزار می شود.

Share