فرماندار لاهیجان:

اجازه نمی‌دهم که در برابر قانون بیاستند | نپذیرفته‌اند که دولت به خواسته مردم تغییر کرد

نشست هماهنگی مسئولین ستاد تنظیم بازار با واحد های خدماتی، گردشگری و اصناف شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار لاهیجان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند اتحادیه ها و صنوف مختلف، اظهار داشت: بر من تکلیف بود که در این روزهای پایانی سال از شما عزیزان تقدیر و تشکر کنم و به دلیل اینکه مجال اینکه خدمت تک تک عزیزان برسیم نبود، جسارت کردیم و عزیزان را در سالن جلسات فرمانداری دعوت کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله ای که پیش رو داریم، فرارسیدن عید نوروز ۹۶ است و شهرستان لاهیجان هم میزبان بسیاری از گردشگران و مسافرانی خواهد بود که استان گیلان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند و این یک فرصتی برای رونق اقتصاد شهرستان می باشد چرا که در لاهیجان در طول تعطیلات نوروز اغلب مسافران اقامت می کنند.

وی افزود: باید فضایی را ایجاد کنیم که مسافران و مهمانان شهرستان لاهیجان خاطره خوبی را از حضور در این شهرستان داشته باشند و این نوعی مدیریت است که باعث رونق اقتصاد شهرستان خواهد شد.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: طبق آمار رسمی از اول فروردین سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ اسفند، ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار نفر به شهرستان لاهیجان آمدند و قطعا درسال ۹۶ تعداد مسافرانی که به لاهیجان سفر می کنند بیشتر خواهد شد و این میسر نمی شود مگر اینکه مسئولین خدمات شبانه روزی و درخور مهمانان عزیز این شهرستان ارایه دهند.

احمدی گفت: باید در حد و اندازه نام لاهیجان خدمات ارائه دهیم، خدماتی درخور مهمانان شهرستان، باید صبور باشیم و به مهمانانمان بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی افزود: البته باید ذکر کرد که عملکر خوب ما باعث شده تا این میزان جمعیت به شهرستان لاهیجان بیایند، قطعا اگر نتوانیم خوب و به موقع خدمات دهیم و شور و نشاط را در شهرستان ایجاد کنیم، مردم از جای جای میهن اسلامی لاهیجان را به عنوان مقصد خود انتخاب نمی کردند.

احمدی گفت: تمام تلاشمان این است که نوروز متفاوتی را داشته باشیم، نوروزی بهتر، باطراوت تر و شاداب تر چرا که به یک رویداد بزرگ و سرنوشت ساز یا همان انتخابات اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ نیز نزدیک می شویم.

نماینده دولت در لاهیجان یادآور شد: بازاریان از ابتدا در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش به سزایی را ایفا کردند و امروز هم این حضور پرشکوه مصداق همان روز هاست که باید دوباره دست به دست هم دهیم همتی تازه کنیم و مهمترین رخداد آغاز سال جدید را که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می باشد رنگ و بویی مردمی ببخشیم، رنگ و بویی که نشانه از رضایت مردم دارد نه گرانی ها و تنش های کسانی که می خواهند انتخابات پیش رو را به کام مردم تلخ کنند.

سید محمد احمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم نظام مردم سالاری دینی است، افزود: انتخابات در کشور عزیز ایران در همه برهه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، تفاوت ویژه ای که انتخابات سال ٩۶ دارد این است که دشمنان بیش از پیش به دنبال سوء تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی هستند، اما مردم روز ٢٩ اردیبهشت سال ١٣٩۶ درس خوبی به مخالفان خواهند داد.

وی در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری تکلیفی بر دوشمان گذاشتند که از همه ظرفیت ها برای جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود تا مردم با اعتماد پای صندوق رای بروند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

احمدی با بیان اینکه هدف ما جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: مردم به فرد اصلح که خود انتخاب می کنند رای خواهند داد و ما نیز سلامت انتخابات را تضمین می کنیم چرا که قانون مدار هستیم و بر اساس اختیارات قانونی و با تمام ظرفیت ها و توان قانونی خود انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

نماینده دولت در لاهیجان اظهار داشت: نباید اینطور تصور کرد که اگر من یک نفر رای ندهم چه اتفاقی خواهد افتاد، باید باور داشته باشیم که حتی یک رای مردم نیز می تواند سرنوشت را عوض کند و در مشارکت مردم به رای تک تک مردم نیاز داریم.

وی افزود: ما امانتدار مردم هستیم، این امانت که خون بهای خون هزاران شهید جمهوری اسلامی ایران می باشد به ما سپرده شده است و می بایست این امانت داری را به اثبات رساند و اعتماد مردم را جلب کرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان اضافه کرد: انتخابات را مردم انجام می دهند چرا که تشکیلاتی در قانون پیش بینی شده است به نام هیئت اجرایی که متشکل از مردم است و فرماندار هم در کنار مردم به عنوان مسئول هیئت اجرایی قرار می گیرد و انجام وظیفه می کند و در کنار ما هم عزیزانی هستند به اسم هیئت نظارت که این دو در کنار هم انتخابات را برگزار می کنند و این یکی از زیباترین جلوه های مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: برگزاری یک انتخابات خوب بستری می خواهد و زمینه آن این است که مردم احساس مسئولیت کنند و قدر یک رای خود را بدانند.

نماینده دولت در لاهیجان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که ضد اخلاق است در انتخابات استفاده از تخریب به جای رقابت و قانون گریزی است، ما مصمم هستیم که یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و از تمام ظرفیت های قانونی خود در این راستا استفاده خواهیم کرد و به هیچ احد الناسی اجازه نمی دهیم که در برابر قانون بیاستد، هم از حقوق مردم و هم از حقوق کاندیدا انتخابات دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: توصیه ما این است به جای تخریب یکدیگر کانیدیدا برنامه های خود را به مردم ارائه دهند و مردم را با برنامه های خود مجذوب کنند و قطعا مردم به این برنامه ها و عملکرد ها نگاه خواهند کرد.

احمدی تصریح کرد:  بنا به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید ریاست محترم جمهور قانون سرلوحه همه کار های ما است، ما مصمم هستیم که یک انتخابات سالم برگزار کنیم و برای به ثمر رسیدن این امر از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا مردم با آرامش در اردیبهشت ٩۶ حماسه ای دیگر بیافرینند.

فرماندار لاهیجان گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند معنای وفاق این نیست که گروه ها و تشکیلات و جناح های گوناگون اعلام انحلال کنند، معنای وفاق و همدلی این است که نسبت به هم خوشبین باشیم، همدیگر را تحمل کنیم، در جهت رسیدن به اهداف عالی به یکدیگر کمک کنیم و از ایجاد تشنج و درگیری پرهیز کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه سه سال و چند ماه از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد عده ای هنوز نپذیرفته اند که قدرت منتقل شده است، نپذیرفته اند که دولت به رای و خواسته مردم تغییر کرد، همه اتفاقات بدی را که پیشتر رخ داده از دولت یازدهم طلب می کنند، گاها نقد های غیر منصافه و تخریب ها جایگزین نقد ها شده است، تا فرصتی پیدا می کنند همه را می خواهند بکوبند و دشمن از این رفتار ها بهره می برد.

نماینده دولت در لاهیجان گفت: این مردم هستند که رای می دهند و دولت را انتخاب می کنند، انتخابات رقابت و نسبیت است حتی یک رای مردم نیز تاثیر دارد، مردم عملکرد ها را نگاه می کنند نباید غیر منصفانه نقد کرد.

وی افزود: گاها غیر منصفانه از برجام نقد می کنند، یعنی برجام هیچ منفعتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته است؟! اگر نقدی انجام می شود باید منصفانه باشد و خداوند را در نظر بگیریم، دومین هواپیما بعد از سالها تحریم وارد کشور شد، هواپیمائی که حتی پول آن را نیز دولت نمی دهد و از محل درآمد های شرکت هواپیمایی پرداخت می شود.

احمدی تاکید کرد: همانطور که گفتیم مشارکت مردم مورد انتظار رهبر معظم انقلاب و نظام است، همه ما باید تلاش کنیم که مردم پای صندوق های رای بیایند و یک بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند و انقلاب اسلامی قدرتمند ما روز به روز قدرتمند تر شود.

Share