اتفاق عجیب در جلسه‌ای که میزبانی مقابل عربستان را از ایران گرفت

قبل از شروع جلسه اما اتفاقی افتاد که حالا نزدیک به یک سال بعد لو رفته است؛ مترجم اسدی را در جلسه راه ندادند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بعد از یک سال پشت‌پرده جالبی از جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرده است.

خبرآنلاین نوشت: هر چند نزدیک به یک سال از جلسه کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف میزبانی ایران و عربستان می گذرد اما حالا خبری از این جلسه به بیرون درز کرده که بسیار عجیب است. سال قبل، در قطر این جلسه مهم برگزار شد و پس از کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد در لیگ قهرمانان امسال هم عربستان و ایران در کشور ثالث رودروی هم قرار بگیرند. در آن جلسه، تمام اعضای کمیته مسابقات آسیا حضور داشتند. علاوه بر آنها، نماینده ایران و عربستان هم در جلسه بودند و قرار بود مستندات و مدارک خود را ارایه دهند. علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال هم به نمایندگی از ایران در جلسه حاضر بود.
او پوشه به دست راهی جلسه شد و در این سفر، کسرایی مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ و عضو کمیته بین الملل فدراسیون هم همراهی اش می کرد. قرار بود کسرایی به عنوان مترجم در جلسه حاضر باشد و تمام حرف ها را به اسدی منتقل و حرف های او را هم به دیگران انتقال دهد. قبل از شروع جلسه اما اتفاقی افتاد که حالا نزدیک به یک سال بعد لو رفته است؛ مترجم اسدی را در جلسه راه ندادند! دبیر کل فدراسیون فوتبال هم که اصلا تسلطی به زبان انگلیسی ندارد، مجبور شد به تنهایی و بدون مترجم در جلسه این مهمی حاضر شود. با توجه به اینکه او زبان بلد نبود و نمی توانست هیچ مسئله را منتقل و یا از حق ایران در جلسه کمیته مسابقات دفاع کند، در نهایت کنفدراسیون میزبانی را از ایران گرفت و قرار شد بازی ها در کشور ثالث برگزار شود.

Share