با حضور معاون استاندار گیلان

آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در دبستان دکتر حشمت روستای امیرکیاسر+تصاویر

معاون استاندار گیلان گفت: حفظ منابع طبیعی، وظیفه ای مهم است و همه ما بایستی در جهت حفظ درختان و طبیعت استان و منطقه تلاش کنیم تا بتوانیم آینده بهتر و سبزتری را به نسل های آینده تحویل دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت عمومی برای حفظ و احیاء منابع طبیعی، این مهم را ضامن تحویل آینده ای بهتر و سبزتر به نسل های بعدی جامعه عنوان کرد.

 محمد احمدی پور در این آیین که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در دبستان دکتر حشمت روستای امیرکیاسر بخش کیاشهر برگزار شد با قدردانی از برگزاری این مراسم در مکان آموزشی اظهار داشت : هفته منابع طبیعی، هفته رویش است و ارتباط دادن آن به مدرسه و محیط آموزش اقدامی ارزشمند است.

معاون استاندار گیلان گفت: حفظ منابع طبیعی، وظیفه ای مهم است و همه ما بایستی در جهت حفظ درختان و طبیعت استان و منطقه تلاش کنیم تا بتوانیم آینده بهتر و سبزتری را به نسل های آینده تحویل دهیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه آموزش در جهت حفظ منابع طبیعی باید از سنین کودکی آغاز شود، افزود: منابع طبیعی یکی از پایه های مهم پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و باید به آن توجهی ویژه شود.
معاون استاندار گیلان ادامه داد: هر جامعه ای که فکر کند می تواند بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست پیشرفت کند، سخت در اشتباه است.

به گفته احمدی پور، تمامی فناوری ها قابلیت واردات و صادرات دارند این در حالیست که محیط زیست و منابع طبیعی، چنین قابلیتی نداشته و باید در جهت حفظ و احیاء این سرمایه های ارزشمند کوشا باشیم.
وی ضمن گرامیداشت ایام منابع طبیعی، از همه اقشار جامعه خواست تا در جهت حفظ و احیاء درختان و منابع طبیعی گام هایی اصولی بردارند.

وی با اشاره به تحصیل استاندار گیلان در مقطع دبستان این مدرسه افزود: چنانچه هر فردی در هر مقطعی تلاش مستمر داشته و کار خود را مهمترین کار بداند، به راه‌های بسیاری برای پیشرفت و خدمت به مردم دست می‌یابد.

احمدی پور افزود: از میان شما دانش آموزان فردا رئیس جمهور، استاندار ،نماینده مجلس ،استاد دانشگاه و فعال بخش خصوصی خواهد شد.

وی با اشاره به اشتیاق استاندار گیلان برای حضور در این مراسم اظهار داشت: باتوجه به برگزاری نشست مهم جهت رسیدگی به مسائل استان، لذا دکتر نجفی در تهران حضور یافتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت : آنچه مهم است توجه دانش آموزان عزیز به نصایح معلمان ، والدین و بزرگان خود اس واینکه هرکاری که به شما سپرده شود به خوبی انجام دهید چون آینده سازان ایران اسلامی از میان شما خواهد بود.

 در ادامه این مراسم، چند اصله نهال در دبستان دکتر حشمت غرس شد. دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان درس آموخته دبستان دکتر حشمت روستای امیرکیاسر است.

Share