آغاز ساخت فیلم تبلیغاتی روحانی برای انتخابات؟ +تصاویر

محتوای سخنرانی‌ها و نحوه آماده سازی محل سخنرانی‌های حسن روحانی نشان می‌دهد احتمالا اطرافیان او در حال تهیه فیلم انتخاباتی برای انتخابات سال ۹۶ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محتوای سخنرانی‌ها و نحوه آماده سازی محل سخنرانی‌های حسن روحانی نشان می‌دهد احتمالا اطرافیان او در حال تهیه فیلم انتخاباتی برای انتخابات سال ۹۶ هستند.

صراط نوشت: حسن روحانی که هفته ها بود نه به شکل جدی به دولت قبل تاخته بود و نه جملات قصار معروف خود در حمله به منتقدان را به کار برده بود، در یک هفته اخیر دست کم دو بار این کار را انجام داده است.

یکی در همایش مجریان برگزاری انتخابات ۹۶ که زودتر از مردم درباره عملکرد خودش قضاوت کرد و گفت: “من خوشحالم که خدمت ملت ایران اعلام کنم که دولت نسبت به قول‌هایی که به مردم داده شرمنده نبوده است.”

و دیگری در نخستین مجمع ملی سلامت که در آن ابتدا جمله قصار برخی آلزایمر سیاسی دارند” را عنوان کرد و سپس گفت: “درباره دولت گذشته می گوییم بعضی ناراحت می شوند وقتی آن دولت بود می گفتند انتقاد نکنید تضعیف می شود الان هم می‌گویند چکار دارید آن دولت که رفته درباره دولت خودتان حرف بزنید.”

فارغ از محتوای این اظهارات، نوع آماده سازی محل سخنرانی روحانی هم قابل تامل بود. در این دو برنامه، پس زمینه محل سخنرانی روحانی به گونه ای آماده شده بود که به پرده های کروماکی شبیه است.

کروماکی نوعی تکنیک سینمایی است که شامل ادغام و روی هم قرار دادن چند فیلم و عکس است. در این تکنیک، ابتدا از افراد روبه روی پرده‌ای تصویر تهیه می شود. این پرده ها معمولا سبز یا آبی هستند درست همان دو رنگی که در دو برنامه اخیر روحانی به کار رفته بود.

علاوه بر این، ثبت تصاویری از روحانی در مجمع ملی سلامت که در آن وی مشغول تفقد از نمایندگان بیماران مختلفی است که در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند، نیز خوراک مناسب و جدیدی برای فیلم تبلیغات انتخاباتی به شمار می‌رود.

Share