در نشست خبری سرمربیان سپیدرود و راه آهن چه گذشت؟

آدم کم بین در رشت زیاد است |کسانی که منافعشان تامین نمی‎شود سنگ اندازی می‎کنند

سرمربی سپیدرود رشت شفاف نبودن بدهکاری سپیدرود رشت را مشکل اصلی در واگذاری تیم به مالک جدید دانست و افزود: کسانی که منافعشان در تیم تأمین نمی شود سنگ اندازی می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری سرمربیان دو تیم راه آهن تهران و سپیدرود رشت برگزار شد.

سعی میکنم جلوی تبانی را بگیرم

سیروس دین محمدی سرمربی راه آهن تهران در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان اینکه بچه های ما خوب بازی کردند و بازی در نیمه اول متعادل بود افزود: فقط در بیست دقیقه اول سپیدرود حمله می کرد و در نیمه دوم نیز نبض بازی در دستان ما بود.

وی افزود: ضمن اعتراض به داور بازی اما داور برای این بازی بسیار کوچک بود و تحت تأثیر هواداران قرار گرفت.

دین محمدی با اشاره به اینکه داور در نیمه اول وقت بازی را بیشتر گرفت و باعث گل خوردن تیم ما شد، گفت: در بازی های آخر نباید از داورهای بی تجربه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صدر جدول لیگ یک بازی های حساسی انجام می شود بنابراین داوری نقش تأثیرگذاری دارد، اظهار داشت: بنده به آقای اصفهانیان برای استفاده از این داور اعتراض کردم.

سرمربی راه آهن در خصوص حرف و حدیث های اخیر و شایعات تبانی، اظهار کرد: من سعی می کنم که هیچ تبانی در تیم ما اتفاق نیافتد.

وی در پایان با بیان اینکه راه آهن مشکل زیادی دارد، گفت: من می خواستم خودم را در شرایط دشوار بسنجم و سعی می کنم تیم را حفظ نمایم.

کسانی که منافعشان تامین نمی شود سنگ اندازی می کنند

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازی زیبا و تهاجمی از سپیدرود دیدم و بهترین بازی این فصل سپیدرود بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اظهار کرد: کسب سه امتیاز برای ما بسیار حائز اهمیت بود که به آن دست یافتیم.

وی با بیان اینکه تیم راه آهن در نیم فصل دوم با تغییر کادر فنی بسیار پیشرفت کرد، گفت: امروز اگر موقعیت هایمان گل می شد می توانستیم پرگل پیروز شدیم.

نظر محمدی با اشاره به اینکه یاد گرفتیم در لیگ اول بازی به بازی فکر کنیم، اظهار کرد: به تیم های رقیب کاری نداریم و به خودمان فکر می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم سپیدرود با سایر تیم ها کاملا متفاوت است، اظهار کرد: هیچ تیمی مشکلات سپیدرود را ندارد و فقط با رشادت های بازیکنان و درایت کادرفنی به این جایگاه رسیده است.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود همیشه مشکلات مالی داشته و مشکلات مالی پشت پیروزی ما مخفی شده است افزود: بحث مالی به من ارتباط ندارند و فقط در بحث فنی نظر می دهد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل قرار بود سپیدرود آبرومندانه در لیگ یک بماند گفت: اما با یک مساوی مقابل فولاد یزد برخی مهره سوخته های فوتبال بسیار جو دادند.

نظرمحمدی یادآور شد: انسان کم بین در رشت کم نیستند و برخی می بینند که جایی در فوتبال گیلان ندارند سنگ اندازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود امروز به مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ یک است، اظهار کرد: تیم ها مقابل سپیدرود انگیزه بالایی دارند.

سرمربی سپیدرود رشت شفاف نبودن بدهکاری سپیدرود رشت را مشکل اصلی در واگذاری تیم به مالک جدید دانست و افزود: کسانی که منافعشان در تیم تأمین نمی شود سنگ اندازی می کنند.

Share