با حضور مسئولان

آئین افتتاح دهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در رشت برگزار شد

شهردار رشت سرمایه گذاران را بزرگترین انجمن مردم نهاد کشور برشمرد و از آنان خواستار شد تا با همت و یاری خود، سرمایه این شهر را به چند برابر تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد علی ثابت قدم در آئین افتتاح دهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور که شامگاه یکشنبه در تالار گلستان برگزار شد بر لزوم رسیدن رشت به سمت اقتصاد خلاق خود و براساس تعریف جغرافیایی منطقه ای تاکید و اظهار کرد: تحقق این مهم مستلزم برخورداری از اعتماد سازی محلی است. 

وی با بیان اینکه باید به مشارکتی دست یابیم که جلب رضایت و اعتمادسازی همه گردشگران داخلی و خارجی را فراهم سازد خاطرنشان کرد: رشت باید براساس داشته های طبیعی خود و براساس اصل مشتری مداری و مخاطب شناسی با ذهنیتی مثبت نسبت به برندسازی اقدام کند که در این راستا لازم است سرمایه های انسانی و اقتصادی خود را تلفیق نموده تا در ایجاد اشتغال زایی و رونق اقتصادی گام برداشته باشد.

 شهردار رشت گفت: اقتصاد گردشگری نیازمند دارا بودن طبییعت، زیرساخت ها، اصالت و فرهنگ مناسب و مشارکت پذیری جامعه محلی براساس سیاست ها و نگاه توسعه پایدار است.
ثابت قدم سرمایه گذاران را بهترین سفیران فرهنگی برای انتقال فرهنگ، توسعه و برند سازی دانست و خطاب به سرمایه گذاران حاضر تصریح کرد: شما را که دارای تجربه علمی و عملی در بازشناسی هویتی هستید آورده هایی می دانیم که سرمایه های انسانی را در دل خود نهفته دارند.

وی بر لزوم استفاده از داشته ها با زیرکی هرچه بیشتر و بدون هیچ حد و مرزی تاکید کرد و گفت: این زیرکی برای محدوده های جغرافیایی رشت تاثیرات فراوان بی شماری را به همراه خواهد داشت.

 شهردار رشت سرمایه گذاران را بزرگترین انجمن مردم نهاد کشور برشمرد و از آنان خواستار شد تا با همت و یاری خود، سرمایه این شهر را به چند برابر تبدیل کنند.

شهرداری و شورای شهر رشت کاملا همراه گردشگران هستند

در این ضیافت همچنین رئیس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت نیز ضمن ابرازخرسندی از میزبانی قشرتاثیر پذیر اظهار داشت: بدون شک گیلان می تواند روزهای خوب و خاطرات خوشی را برای گردشگران رقم بزند.

رضا رسولی گفت: تمام شهرهای گیلان به ویژه شهر رشت مستعد هموار کردن مسیرهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران است.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر رشت کاملا همراه گردشگران هستند و در این راستا عملکرد یکپارچه ای داشته بطوری که تمام امکانات لازم برای گردشگران تمام نقاط جهان را دراین شهر فراهم می کنند.

رئیس کمسیون ترافیک و حمل و نقل شورای شهر رشت افزود: تمام تلاش خود را برای بستر سازی مناسب و توسعه گردشگری به کار خواهیم بست.

 در پایان این افتتاحیه که مسئولانی همچون، ” آذرپور” معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، ” فاطمه شیرزاد” سخنگوی شورای شهر و” رضا رسولی” رئیس کمسیون ترافیک و حمل و نقل شورای شهر در کنار شهردار کلانشهر رشت نیز حضور داشتند از کیک گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور رونمایی شد.

Share