فرماندار رودبار خبرداد:

۶۷۶ طرح اشتغالزایی و پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودبار افتتاح خواهد شد

میرغضنفری گفت:به میمنت دهه فجر ۵۱۳ طرح اشتغالزایی و ۱۶۳ پروژه عمرانی با ۵۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود که از نظر تعداد پروژه و طرح حدود ۱۰۵ درصد و از نظر هزینه ۳۱ در صد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل میر غضنفری اظهار داشت: به میمنت دهه فجر ۵۱۳ طرح اشتغالزایی و ۱۶۳ پروژه عمرانی با ۵۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود که از نظر تعداد پروژه و طرح حدود ۱۰۵ درصد و از نظر هزینه ۳۱ در صد نسبت به سال گذشته رشد دارد.
وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی نسبت به سال گذشته ۵ / ۶۵ در صد رشد دارد، از فراهم شدن ۶۷۸ فرصت شغلی در پی اجرای طرح های اشتغالزا خبر داد و افزود: تمام خدماتی که ففط گوشه ای از آنها در دهه فجر افتتاح و منعکس می شود با تلاش فرزندان مردم در دستگاههای اداری و همدلی، همگامی و تعامل مناسب فرماندار، ائمه جمعه، نماینده، اعضاء شورای تأمین محقق می شود که در زیر یک سقف به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایرانی آباد، آزاد و مستقل می کوشند.
وی اجرای آسفالت راهها، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، مسکن مددجویان، عمران شهری و روستایی و راه اندازی کارگاههای تولیدی را از جمله پروژه های قابل افتتاح دهه فجر دانست و افزود: در دهه فجر گازرسانی به ۵۰ روستای شهرستان رودبار کلنگ زنی می شود.
وی همچنین گفت: برگزاری یادواره وگلباران مزار شهداء و دیدار با خانواده های معظم آنان، جشن ها و نمایشگاههای عکس و کتاب، مسابقات وزشی و فرهنگی و محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه های دهه فجر در رودبار عنوان کرد.
میرغضنفری عمران و آبادانی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه عزتمندانه تؤام با استقلال و اقتدار در نظام اسلامی را مرهون وقوع انقلاب اسلامی دانست و افزود: با پیروزی انقلاب کشور ما از ظلمت به نور وارد شد و افقی تازه برآن گشوده شد.
وی امنیت کنونی کشور را که در سایه تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی بوجود آمده است مدیون ایثارگریها و جانفشانیهای شهدایی دانست که برای آرمانهای انقلاب و امام خمینی(ره) جان خویش را تقدیم نمودند.
فرماندار خاطر نشان کرد در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولتی پایبند و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی با استراتژی امید آفرینی و سیاست مدبرانه خدمتگزار مردم است که ریاست جمهورش خود از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بوده است و کارنامه ای درخشان در دوران مسوؤلیتهای خود در عرصه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی دارد.

Share