رئیس پلیس راه گیلان خبرداد

۳ کشته و مصدوم در اثر انحراف اتوبوس در کمربندی اسالم

در این حادثه ۳نفر از مسافران این اتوبوس مجروح که بعد از انتقال به بیمارستان یک نفر از مجروحان که مردی ۴۸ ساله بود جان خود را از دست می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تخطی از سرعت مطمئنه اتوبوس در کنترل اتوبوس ۳ فوتی و مجروح در کمربندی اسالم بر جای گذاشت.
سرهنگ حسین محمد پور گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته اتوبوس اسکانیا که از تالش به سمت تهران در حال حرکت بود به علت تخطی از سرعت مطمئنه در کمربندی اسالم از مسیر خود منحرف و به نیوجرسی وسط جاده برخورد می کند.
وی افزود: در این حادثه ۳نفر از مسافران این اتوبوس مجروح که بعد از انتقال به بیمارستان یک نفر از مجروحان که مردی ۴۸ ساله بود جان خود را از دست می دهد.
رئیس پلیس راه استان گیلان از مسافرینی که با ناوگان مسافر عمومی تردد می نمایند خواست؛در صورت مشاهده تخلف از سوی راننده وسیله نقلیه اعم از صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی، استفاده نکردن راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، خستگی و خواب آلودگی راننده، سرعت و سبقت غیرمجاز، توقف نکردن برای فریضه نماز و اشکالات فنی خودرو از جمله نقص چراغ ها و با ارسال شماره پلاک اتوبوس و محل تخلف به شماره ۱۱۰۱۲۰ موارد را به پلیس اعلام کنند تا با اتوبوس خاطی در اولین پاسگاه پلیس راه برخورد قانونی صورت گیرد.

Share