با حضور فرماندار و نماینده تالش

۱۴ پروژه عمرانی در بخش کرگانرود تالش افتتاح شد+ گزارش تصویری

۱۴ پروژه عمرانی این دهه در بخش کرگانرود شامل افتتاح طرح های شهرداری لیسار، تقویت شبکه برق خانگی، راه روستایی، ۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، پل عبر پیاده شرکت تعاونی دهیاران با مبلغ ۲ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار تالش دوشنبه ۱۸ بهمن و ششمین روز از دهه فجر در بخش کرگانرود این شهرستان حضور یافت تا از نزدیک پروژه های عمرانی این بخش را افتتاح کند.

وی در مراسم تجمیع این طرح ها با قدردانی از زحمات محمود شکری نماینده این شهرستان او را فردی پر تلاش خواند که نحوه پیگیری مطالبات مردم برای وی درس مهمی بود.

مهدوی از ۹۱ پروژه این شهرستان سخن گفت که ۳۱ میلیارد تومان برای آماده سازی آنها صرف شده است.

فرماندار تالش از تکمیل پروژه های بزرگی همچون آب و فاضلاب خبر داد که به دلیل قول به مردم تالش مبنی بر صداقت در کار پس از دهه فجر و نهایتا تا اواخر امسال افتتاح خواهد شد.

وی امینت موجود را در نتیجه زحمات نیروهای نظامی و انتظامی بیان کرد که فضای امنی را برای کار اقتصادی فراهم آورده اند.

مهدوی نگاه همه جانبه ایدئولوژی انقلاب اسلامی را در نتیجه مبدا الهی این تفکر بیان کرد و گفت: جنبش های هم عصر با انقلاب اسلامی همگی دچار فرسودگی شدند اما این انقلاب همچنان پویا و بالنده است و هر روز چهره ای جدیدتر از خود به نمایش می گذارد.

فرماندار تالش دفاع جوانان از آرمانهای انقلاب اسلامی را ستود و اظهار کرد: ارتباط نسل سوم انقلاب با این آرمانها نشان از اتصال به سرچشمه لایزال وحی، فرمایشات پیامبر اعظم و فرهنگ ائمه اطهار است.

وی تلاش دولت تدبیر و امید را حفظ همین آرمانها در صحنه بین المللی بیان کرد و گفت: در توافقات هسته ای همین آرمانها مشاهده شد و اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین المللی نشان از آرمانگرایی این انقلاب اسلامی است.

وی عدم توجه به ابعاد مخرب سلاح هسته ای و صدور فتوای ممنوعیت کاربرد این سلاح ها را نشان از آرمانهای انسانی انقلاب اسلامی ذکر کرد.

این مقام دولتی گفت: آمریکا درصدد وارد کردن صدمه به ملت ایران بود که با ایستادگی ملت ایران، راهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری دولت تدبیر و امید حقانیت ما ثابت شد.

مهدوی توجه به داخل کشور را از حقوق مردمی که در مقابل استکبار ایستاده اند برشمرد که دولت فضای خدمت را مجددا پس از تحریمها احیا کرد.

۱۴ پروژه عمرانی این دهه در بخش کرگانرود شامل افتتاح طرح های شهرداری لیسار، تقویت شبکه برق خانگی، راه روستایی، ۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، پل عبر پیاده شرکت تعاونی دهیاران با مبلغ ۲ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

در پایان همچنین از یک واحد اقامتی در دست ساخت بازدید به عمل آمد.

حاشیه جالب این کاروان افتتاح سوار شدن مهدوی، شکری و جمعی از مسوولین محلی بر یک مینی بوس بنز قرمز رنگ بود که نوستالژی دهه ۶۰ و ۷۰ را زنده می کرد.

Share