معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گیلان خبر داد:

۱۲ شهرستان گیلان دارای مناطق محروم هستند| توزیع ۲۷۷ دستگاه بخاری در مناطق محروم

بزرگی راد از توزیع ۲۷۷ دستگاه بخاری نفتی بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان گیلان که گازرسانی نشده اند خبر داد و افزود: برای خرید این تعداد بخاری مبلغ ۳۲۹ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمک به ارتقاء سطح زندگی و همچنین جبران خسارت مددجویان در حوادث یکی از اقدامات مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) است که دریافت ۲۴۰ میلیون تومان هزینه بیمه حوادث مددجویان تحت پوشش استان بابت ۱۹ پرونده از فعالیت های این نهاد در سال جاری بوده است.

مجید بزرگی راد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای ۱۶ شهرستان است اظهار کرد: ۱۲ شهرستان از ۱۶ شهرستان استان گیلان دارای مناطق محروم هستند.

وی با اشاره به ضریب محرومیت مناطق محروم در ۱۲ شهرستان استان گیلان گفت: این مناطق دارای ضریب محرومیت ۶ تا ۸ هستند که مناطق با ضریب محرومیت ۷ و ۸ در اولویت خدمت رسانی هستند.

بزرگی راد از توزیع ۲۷۷ دستگاه بخاری نفتی بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان گیلان که گازرسانی نشده اند خبر داد و افزود: برای خرید این تعداد بخاری مبلغ ۳۲۹ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان تصریح کرد: ۲۴۰ دستگاه بخاری گازی هم با مبلغ حدود ۴۶ میلیون تومان خریداری و طی هفته آینده بین خانوارهای مناطق محروم استان که از گاز شهری برخوردارند ولی توان خرید بخاری را ندارند توزیع خواهد شد.

وی همچنین به توزیع ۲۹۲ تانکر آب آشامیدنی بین خانوارهای مناطق محروم شهرستان املش در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ ۳۴ میلیون تومان هزینه شده است.

بزرگی راد با بیان اینکه کمک به ارتقاء سطح زندگی و همچنین جبران خسارت مددجویان در حوادث یکی از اقدامات مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) است خاطرنشان کرد: دریافت ۲۴۰ میلیون تومان هزینه بیمه حوادث مددجویان تحت پوشش استان بابت ۱۹ پرونده از فعالیت های این نهاد در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی امداد و نجات در ۱۵ منطقه از شهرستان های استان گیلان افزود: ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این مناطق در کلاس های آموزشی شرکت کردند.

هم اکنون ۱۰۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان هستند.

Share