کمپ ورزشی در شهرستان تالش احداث می شود

مهدوی گفت: در حالی که چندین سال است بحث احداث کمپینگ مطرح است که به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت ممتاز میزبانی و پذیرایی شهرستان تالش همچنان باید همتی والا داشت تا این ظرفیت‌ها احیا شده و به مرحله شکوفایی برسد که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مناف هاشمی معاون وزارت ورزش و جوانان و مسعود رهنما مدیرکل ورزش جوانان استان گیلان و شکری نماینده مردم شهرستان تالش در مجلس شورای اسلامی به همراهی سید عیسی مهدوی فرماندار تالش جهت اجرای پروژه کمپ ورزشی در شهرستان تالش از منطقه گیسوم بازدید کردند و سپس جهت جمع بندی و بررسی مشکلات ورزشی سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال جلسه ای در فرمانداری تالش و با حضور قاسم نژاد فرماندار شهرستان ماسال برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهدوی، فرماندار تالش گفت: در حالی که چندین سال است بحث احداث کمپینگ مطرح است که به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت ممتاز میزبانی و پذیرایی شهرستان تالش همچنان باید همتی والا داشت تا این ظرفیت‌ها احیا شده و به مرحله شکوفایی برسد که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد.

مهدوی در خصوص در اختیار گذاشتن زمین مورد نظر برای ایجاد کمپ ورزشی ازمسئولین ادارات مرتبط شهرستان خواست جهت واگذاری قانونی اقدامات لازم را صورت دهند.

در ادامه سید مناف هاشمی معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در سه سال گذشته با تمام مشکلات که وجود داشت ۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام که از دولت قبل مانده بود توانستیم بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این پروزه ها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: ورزش یکی از مهمترین عامل های پیشگیری از معضلات و مشکلات جسمانی و اجتماعی و روحی و روانی در جامعه بشمار میرود و توسعه اماکن ورزشی نقش مستقیمی در توسعه ورزش در جامعه دارد و ساخت اماکن ورزشی موجب کاهش ساخت بیمارستانها و درمانگاهها و کمپ های ترک اعتیاد در جامعه خواهد شد.

Share