میزبانی گیلان پس از 12 سال

چهارشنبه، آغاز پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور در صومعه سرا

آرش رحیمی مسئول روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان گفت: با تلاش ها و پیگیری های رئیس هیئت بوکس استان، پس از ۱۲ سال بوکس گیلان میزبان یک دوره مسابقات کشوری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی هیئت بوکس استان گیلان در شهرستان صومعه سرا آغاز خواهد شد.
مسئول روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان با بیان این موضوع افزود: با توجه به اهمیت رده های سنی، هیئت بوکس استان از ابتدای سال تلاش های زیادی انجام داد تا بتواند میزبانی این رقابت ها را بر عهده داشته باشد که به یاری خداوند این امر میسر گردید و بوکس استان پس از ۱۲ سال، شاهد میزبانی رقابت های کشوری خواهد بود.
دور قبل فستیوال بوکس نونهالان کشور آذرماه سال جاری در اراک برگزار گردید و تیم بوکس نونهالان استان گیلان که با سه بوکسور در این رقابت ها شرکت نمود موفق به کسب سه مدال خوش رنگ طلا شد.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت خوب بوکسورهای پایه استان، این فستیوال می تواند در تحقق هدف اصلی هیئت بوکس استان گیلان که توجه ویژه به سنین پایه است تأثیر به سزایی داشته باشد.
وی حضور چهار بوکسور نوجوان استان در اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور را یکی از مهمترین دستاوردهای هیئت بوکس در یک سال ریاست قاسمی پور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بی شک با ادامه ی این روند طی چند سال آینده، گیلان به سان سالیان قبل به یکی از قطب های اصلی بوکس کشور تبدیل خواهد شد.
آرش رحیمی در خاتمه ضمن تشکر و سپاس از اصحاب محترم رسانه های استان به جهت پوشش صریح و سریع خبری اخبار پیرامون رشته ورزشی مظلوم بوکس که سالیان در سکوت خبری طی طریق می کرد از تک تک عزیزان درخواست کرد تا در این مسابقات حضور به هم رسانند.
شایان ذکر است پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور از چهارشنبه ١٣ بهمن به مدت دو روز به میزبانى هیئت بوکس استان گیلان و در شهرستان صومعه سرا برگزار مى گردد.

Share