رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت خبر داد:

پنجمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم در رشت برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: پنجمین دوره آزمون حفظ قرآن‌کریم در مرحله کتبی روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه سالجاری در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت در گفت‌وگوی صبح امروز با خبرنگاران، از برگزاری پنجمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم خبرداد و اظهار کرد: پنجمین دوره آزمون حفظ قرآن‌کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌گردد که مرحله شفاهی آن در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه سالجاری در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه آزمون کتبی نیز همزمان با سراسر کشور در دانشکده فنی و حرفه‌ای سماء واقع در گلسار رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی گفت: پنجمین آزمون حفظ قرآن کریم در ۱۱ رشته حفظ جزء ۳۰، جزء ۱ و ۳۰، جزء ۱ و ۲ و ۳۰، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول، حفظ کل و حفظ ۱۲۰ موضوع، حفظ ۱۵۰ موضوع و حفظ ۳۰۰ موضوع قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف رشت ادامه داد: در سالجاری حدود ۷۰۰ نفر از قرآن آموزان بقاع متبرکه شهرستان رشت در این آزمون شرکت کرده‌اند و کسانی که در این آزمون‌ها نمره حدنصاب را کسب نمایند از سازمان اوقاف و امور خیریه گواهی معتبر دریافت می‌کنند.

Share