استاندار گیلان در دیدار با خانواده‌ی شهید در منجیل؛

پروژه‌های بزرگ ملی در شهرستان رودبار در حال اجرا است

استاندار گیلان در آستانه‌ی آغاز دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در منزل شهید ایرج حسین زاده در شهر منجیل با خانواده‌ی وی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه منجیل و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند محمدعلی نجفی با ابراز خرسندی از اینکه در طلیعه‌ی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محضر خانواده‌ی یک شهید گرانقدر حاضر می‌شوم گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین و کسانی که در راه اعتلای نظام گام برمی‌دارند متعلق به خانواده‌ی بزرگ ایران اسلامی هستند.

وی همچنین در این دیدار با اشاره به گزارش فرماندار و نماینده‌ی شهرستان رودبار و امام جمعه منجیل از شرایط پروژه‌های در دست اجرای شهرستان رودبار خاطر نشان کرد: باید برای توسعه و عمران شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد نگاه ویژه‌ داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ ملی در شهرستان رودبار در حال اجرا است  اظهار داشت: شرایط موجود در کوتاه مدت علی رغم اینکه ممکن است زحماتی را برای مردم در پی داشته باشد اما علاوه بر اشتغالی که برای جوانان و مردم این منطقه به وجود آورده آینده‌ای مطلوبی نیز برای این منطقه پیش بینی می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه آن اقداماتی که می‌توانیم انجام دهیم باید به مردم قول داده شود خاطر نشان کرد: باید تلاش شود با پیگیری جدی وعده‌های داده شده به مردم را اجرایی کنیم.

نجفی به بهره‌برداری از پروژه‌ی آب آشامیدنی منجیل در آینده‌ای نزدیک اشاره و خاطرنشان کرد: از اعتبارات استانی یک میلیارد ریال به شهرداری منجیل نیز اختصاص پیدا کرده است.

Share