با برگزاری مراسم تودیع و معارفه رنجور جایگزین فرامینی شد

پایان ۷ سال مدیرعاملی فرامینی در آبفار گیلان در روزی که رنجور بر ارتقای شاخصها تاکید کرد

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استان گیلان در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استان گیلان در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد(گزارش تصویری)

خدمت گذار خانواده بزرگ آبفار گیلان هستم

محمدعلی فرامینی با اشاره به حضور ۲۱۷ ماهه خود در آب و فاضلاب روستایی گیلان اظهار کرد: نه به عنوان مدیر عامل بلکه به عنوان نیروی این مجموعه حضور داشتم و هفت سال نیز مدیرعامل بودم.

وی با بیان اینکه برای گزارش کار ضرورتی حس نمی‎شود اظهار کرد: واقعیتها و گزارشها را همه می‏‎دانند. این مدتی که بودم پیوند دوستی و الفت در مجمومه وجود داشت و این برایم ارزشمند بوده است. از این به بعد نیز دوست شما هستم و مثل شما خواهم بود.

مدیرعامل سابق آبفار گیلان یادآور شد: در طول این مدت سختی های زیادی بوده است. ۸۷۰۰ کیلومتر لوله گذاری کردیم که بیشترین آن در دولت تدبیر و امید بود. از ۳۰۶خانوار هزار روستایی بالغ بر ۲۷۸ هزار مشترک داریم که در همین راستا خدمات بیشتر و تلاش زیادی می خواهد.

وی با بیان اینکه شاخص بهره مندی آب شرب اظهار کرد: درر تراز شاخص کشوری هستیم و این نشان دهنده عظمت این مجموعه است.

وی افزود: بنده جزء کوچک و خدمت گذار خانواده بزرگ آبفار گیلان هستم. توفیقات در حالی صورت گرفت که سه اتفاق و حادثه بزرگ برای شرکت آبفار رخ داد.
اولین هدفمند کردن رایانه ها بود و دومین مورد موضوع ادغام شرک آب و فاضلاب روستایی بود که مشخص نبود باید چه کار کنیم و روحیه کاری را تضعیفف کرده بود و سومین حادثه تحریم بود که سختی زیادی به کل کشور و آبفار وارد کرد.

فرامینی تصریح کرد: نهایتا در مورد ادغام شرکت از واگذاری خارج شد و اینگونه توانستیم برای روستاها برای اولین بار در سال ۹۳ ردیف بودجه تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه اعتبارات خوبی برای آب و فاضلاب روستایی دیده شده است یادآور شد: آدم ها را باید در شرایط سخت شناخت و این یعنی نیروهای آبفار گیلان این عرصه را ترک نکردند و تلاش هایشان بیشتر شد.

مدیرعامل سابق آبفار گیلان اظهار داشت: در روز اول راه ثواب گذشتگان را دنبال خواهم کرد زیرا خدمت یک سلسله و امتداد است. این کاری بوده که در این ایام در حد و توان بنده انجام شد و همیشه وقت خود را برای خدمت کردن گذاشتم. برای اینکه آینده شرکت را ببینم جوانان را تقویت کردیم و این بزرگترین سرمایه برای شرکت خواهد بود بطوریکه بیش از ۹۰ درصد کار در دست جوانان است و نکته دیگر این بود که با تامین امکانات بحث فرصت تحصیلی را برای همه فراهم کردیم.

لزوم افزایش وفاق و همدلی

گیاهی معاون منابع انسانی و بهبود شرکت آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه آب و فاضلاب روستایی بسیار مظلوم است یادآور شد: رنجور از دل خود مجموعه بوده و سیاست فکری اشخاص در نوع خدمت کردن آنها تاثیری ندارد.

وی با قدردانی از زحمات فرامینی برای او آرزوی عاقبت به خیری کرد و گفت: مدیرعامل جدید موظف است همانند دهه ۶۰ دوستی ‎و وفاق را در مجموعه گسترش دهند.

گیاهی گفت: در واقعه پلاسکو رئیس ستاد بحران و آب و فاضلاب تهران اظهار کرد که ۳ سال است مطالعات اضطراری آغاز شده و تهران به ۳۷۴ قسمت تقسیم شده که نیازمند ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که با بودجه دولتی میسر نمی شود.

وی این رقم را معادل ۵۱ هزار تومان برای هر شهروند دانست و گفت: با اطلاع رسانی به مردم فهمیم و آکاهی بخشی به آنها می‎توانیم به منابع جدید مالی دست یابیم.

معاون منابع انسانی و بهبود شرکت آب و فاضلاب کشور در پایان گفت: امیدوارم به مردم گیلان که لایق بهترین ها هستند بهترین خدمت ارائه شود.

سال ۹۶ سال خوبی برای آب و فاضلاب خواهد بود

محب علی رنجور نیز در این مراسم با بیان اینکه سال ۹۶ سال خوبی برای آب و فاضلاب خواهد بود تصریح کرد: در ابتدای برنامه ششم هستیم و شاخص ها را باید به حد مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ نیروی انسانی تبدیل وضیعت نشده اند یادآور شد: باید راهکاری پیدا شود تا این نیروها ساماندهی شوند.

رنجور با بیان اینکه در بحث ارتقا شاخص بهره مندی روستاها است از شاخص کشوری پایین‎تر هستیم یادآور شد: در برنامه ششم درخصوص فاضلاب و ارتقا آب شرب مصوباتی وجود دارد.

مدیرعامل جدید آبفار گیلان گفت:حدود ۶ هزار شبکه مستهلک داریم که نیاز به بررسی دارند.

وی بر سامان هی دیون پیمانکاران و کارمندان تاکید کرد و گفت: هزینه اجرای پروژهای آب و فاضلاب در گیلان زیاد است.

Share