محبتی خبرداد

پاکسازی جاده تهران و جاده لاکان توسط شهرداری منطقه ۵ رشت

محبتی با تاکید بر اینکه برف نشاط اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان می آورد, گفت: از آن جایی که جاده تهران و جاده لاکان مسیر تردد شهروندان و مسافران زیادی است با عبور ماشین الات سنگین مجهز به تیغه برف روب ابن مسیر نیز باز می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محبتی سرپرست خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری رشت با اشاره به استقرار ماشین آلات سنگین در مسیر الویت منطقه ۵ اذعان داشت: به محض بارش برف ماشین آلات سنگین این منطقه در معابر و خیابان های اصلی چون میدان مصلی تا میدان گیل, میدان گیل تا بلوار فاتحان نبل الزهرا (س) , جاده سنگر از میدان گیل تا میدان امام علی (ع) , از میدان مصلی تا میدان گاز و از میدان گاز به سمت ورودی بلوار پرفسور سمیعی و از بلوار پرفسور سمیعی تا ابتدای بلوار لاکان در رفت و امد و تردد جهت بازگشایی و برف روبی شدند.

سرپرست خدمات شهر منطقه ۵ تصریح کرد: ورودی و خروجی  و خیابان های و شریان های اصلی, نانوایی ها, پمپ گاز و بنزین شهرک مسکن مهر نیز با تردد ماشین های سنگین باز می باشد.

وی با تاکید بر اینکه برف نشاط اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان می آورد, گفت: از آن جایی که جاده تهران و جاده لاکان مسیر تردد شهروندان و مسافران زیادی است با عبور ماشین الات سنگین مجهز به تیغه برف روب ابن مسیر نیز باز می باشد.

محمد محبتی در خصوص بازگشایی مسیرهای محلات پرجمعیت گفت: ورودی شهرک های پرجمعیت چون مسکن مهر ورودی شهرک فومن شیمی پارس خزر, سادات محله , شیرودی, لاکانشهر, ارمان, و دهکده پزشکی نیز با تردد ماشین بیل بکهو بازگشایی شده است.

سرپرست خدمات شهر منطقه ۵ بازگشایی مسیرهای فرعی در کنار مسیرهای اصلی را دستور کار بعدی منطقه ۵ خواند و گفت:خوشبختانه با قطع درختان خطر آفرین و هرس درختچه های وسط بلوار از روز گذشته تاکنون  هیچگونه گزارشی مبنی بر سقوط درخت نداشته ایم.

وی با قدردانی از تلاش کارگران فضای و پاکبانان منطقه ۵ تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش خستگی ناپذیر پاکبانان ارجمند منطقه ۵ بلوارهای اصلی و پیاده روهای محدوده منطقه ۵ نیز در حال پاکسازی از برف است تا شهروندان لذت بیشتری از بارش این نعمت الهی داشته باشند.

Share