فرماندار انزلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

وقت و انرژی‌ام را صرف حواشی نمی‎کنم | ایجاد اشتغال بزرگترین خدمت مسئولین به مردم

مومنی زاده با بیان اینکه از ایجاد چالشها و حاشیه سازی ها نه مردم سود می برند، نه نظام و دولت تصریح کرد: به حاشیه سازی ها توجه نمی کنم چون ما را از اهداف اصلی خود دور می‌کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده فرماندار بندر انزلی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی و پشتیبانی اهالی رسانه در پوشش برنامه های دهه فجر اظهار کرد: من از شما هستم و شما از من هستید. بنابراین از شما انتظار دارم بسیار بیشتر از گذشته با مجموعه فرمانداری همراهی داشته باشید.

وی با بیان اینکه رسانه به طور کلی و خبرنگاران به طور عام می توانند در توسعه همه جانبه نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند، اظهار کرد: اصحاب رسانه حلقه واسط بین مردم و مسوولان هستند و خبرنگاران چشم و گوش بینا و شنوای مردم هستند و از این گوشهای شنوا و چشمان بینا باید در راستای خدمت به مردم بهره مند شویم.

مومنی زاده با بیان اینکه انزلی با وجود نیروهای تحصیل کرده و خلاق از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است، متذکر شد: وجود تالاب و زمین های ورزشی و تجاری – اقتصادی در شهرستان مجموعه ای از فرصتها را در اختیار انزلی قرار داده که چنانچه از همه این ظرفیتها استفاده شود انزلی می تواند پیشتاز توسعه در استان باشد.

فرماندار انزلی گفت: معتقدم مردم انزلی استحقاق بیشتری دازند و این شهرستان ظرفیت های خالی بسیاری برای توسعه دارد و برای استفاده از توسعه دستگاه های اجرایی باید از روزمرگی پرهیز کرده و درجهت ایجاد تحول همه تلاش خود را به کار بندند.

وی افزود: از همه کسانی که علاقه مند و دلسوز شهرستان هستند و تمایل دارند که انزلی توسعه پیدا کند می خواهم در جهت توسعه شهرستان و خدمتبه مردم همگرایی، وحدت و انسجام داشته باشند.

حاضر نیستم وقت و انرژی‌ام را صرف حواشی کنم

مومنی زاده با بیان اینکه از ایجاد چالشها و حاشیه سازی ها نه مردم سود می برند، نه نظام و دولت تصریح کرد: به حاشیه سازی ها توجه نمی کنم چون ما را از اهداف اصلی خود دور می‌کند. سود ما در این است که با همگرایی بیشتر در جهت ارایه بهتر خدمات عمرانی و توسعه زیرساختها در سطح شهرستان گام برداریم و با توجه به سیاست دولت و ظرفیت های موجود در شهرشتان در جهت سرمایه گذاری و ایجاد فرصت شغلی تلاش کنیم و این اولویت من است.

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: هرگز حاضر نیستم وقت، تلاش و انرژی ام را صرف حواشی کنم و تنها در جهت خدمت به مردم و توسعه شهرستان گام برمی‌دارم و برای تحقق این اهداف بلند نیاز به جلب اعتماد مردم در راستای افزایش مشارکت آنها در همه زمینه ها داریم و این کار تنها از عهده مسوولان خارج است و در تمام دوران انقلاب هرگاه مردم وارد صحنه شدند نظام با موفقیت رو به رو بوده است.

وی ایجاد امید و نشاط در مردم را از دیگر اولویت های خود دانست و اظهار کرد: از خبرنگاران می‌خواهم با تمام ظرفیت درجهت تحقق این اهداف به من کمک کنند و انتظار دارم متفاوت تر از شهرهای دیگر و رسانه های دیگر شهرها کمک حال من باشید.

به گفته مومنی زاده بهترین و بزرگترین خدمت مسوولین به مردم ایجاد فرصت های شغلی است.

فرماندار انزلی در خصوص بومی و غیر بومی بودن روسای ادارات نیز اظهار کرد: روسای ادارات مهم نیست بومی یا غیر بومی باشند بلکه عملکرد آنها خیلی مهم است. اگر غیر بومی هستند در شهرستان باید حضور داشته باشد تا در خدمت رسانی بهتر عمل کنند.

Share