فرمانده انتظامی گیلان:

واگذاری ماشین‌آلات مستعمل جفا به گیلان است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: واگذاری ماشین‌آلات مستعمل استان‌های دیگر به گیلان جفا به این استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمدرضا میرحیدری امروز با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان اظهار کرد: با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه جلسه‌هایی در حوزه انتظامی تشکیل شد و آمادگی لازم در این مجموعه و حوزه ترافیکی ایجاد شده است.

وی به بیتوته فرماندهان در حوزه درون‌سازمانی انتظامی گیلان در بارش برف اخیر اشاره کرد و افزود: در مسائل برون‌سازمانی برخی از دستگاه‌ها حضور به‌موقع نداشتند و این امر موجب بروز اختلال ترافیکی شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در بارش برف اخیر بار ترافیکی استان‌های مازندران و آذربایجان به این استان منتقل شد، تصریح کرد: حضور میدانی کارکنان انتظامی بسیار خوب بود و نیروهای ستادی در محورهای رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و لنگرود در خدمت مردم قرار گرفتند.

میرحیدری، ماشین‌آلات راهداری گیلان را دارای قدمت خواند و بیان کرد: امر مذکور زمینه مشکلاتی را فراهم کرد ضمن اینکه مکانیزه نبودن دستگاه‌ها از جمله مشکلات در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه در استان است.

وی، نبود جرثقیل سنگین در جابه‌جایی ماشین‌آلات را از مشکلات استان عنوان کرد و گفت: ماشین‌آلاتی به گیلان واگذار شده که مستعمل هستند و واگذاری این ماشین‌آلات مستعمل از استان‌های دیگر جفا به استان است.

Share