دلخوش در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری صومعه سرا

به اندازه ۳۰ سال در این مدت کار کرده ایم

دلخوش در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده در خصوص سهمیه قیر رایگان و آسفالت راه های روستایی یادآور شد: به دنبال حاشیه نیستم اما طبق آمارها به اندازه سی سال در این چند مدت کار کرده ایم بطوریکه تا لانه مرغ مردم صومعه سرا نیز آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین تودیع حسن اسماعیل پور و معارفه علی فتح الهی به عنوان سرپرست فرمانداری صومعه سرا با حضور استاندار گیلان مسئولان و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد.

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با قدردانی از استاندار گیلان گفت: آقای نجفی همواره یار و یاور ما بوده است و از امام جمعه محترم نیز به عنوان پدر معنوی شهرستان به دلیل اینکه سبب ایجاد آرامش در سطح شهرستان شده اند قدردانی می کنم.

نماینده مردم صومعه سرا در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم حمایت از دولت تاکید کرد و با خدمتگزار خواندن دولت یازدهم اظهار کرد: به عنوان یک‌ کارشناس اقتصادی معتقدم که باید ندابیری برای وضعیت اقتصادی و اشتغال مردم‌ اندیشیده شود.

وی در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده در خصوص سهمیه قیر رایگان و آسفالت راه های روستایی یادآور شد: به دنبال حاشیه نیستم اما طبق آمارها به اندازه سی سال در این چند مدت کار کرده ایم بطوریکه تا لانه مرغ مردم صومعه سرا نیز آسفالت شده است.

دلخوش بر لزوم حمایت از فرماندار جدید شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر ایشان به دنبال کارهای اجرایی و زیرساختی ماندگار باشند بنده هم حامی و پشتیبان او خواهم بود.

نماینده مردم صومعه سرا در بخش دیگری از سخنان خود به نماینده سابق این شهرستان در مجلس نیز کنایه زد و گفت: همانند برخی نمایندگان در ادوار گذشته اقوام خود را بر مسند کار نیاورده است.

وی بر لزوم عدم دخالت در کار دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: به دنبال ایجاد آرامش در شهرستان هستیم اما با کم کاری مخالفم و برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم فتح الهی به عنوان سرپرست فرمانداری صومعه سرا معرفی و از تلاش های اسماعیل پور قدردانی شد.

Share