رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

هیچگونه کمبودی در زمینه عرضه کالا و مایحتاج عمومی مردم در گیلان وجود ندارد

منتظری تصریح کرد: در همین زمینه، بر اساس پیگیریهای بعمل آمده، فروشگاههای بزرگ و عرضه کنندگان مواد غذایی و نانواییها در سراسر استان با حداکثر توان به فعالیت خواهند پرداخت و در این زمینه شرکتهای پخش استان نیز جهت تامین کالاهای مورد نیاز همکاری کامل و فعالیت مضاعفی دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف طی روزهای آتی در استان، تمامی تمهیدات لازم در زمینه تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم اندیشیده شده است.
علی منتظری تصریح کرد: در همین زمینه، بر اساس پیگیریهای بعمل آمده، فروشگاههای بزرگ و عرضه کنندگان مواد غذایی و نانواییها در سراسر استان با حداکثر توان به فعالیت خواهند پرداخت و در این زمینه شرکتهای پخش استان نیز جهت تامین کالاهای مورد نیاز همکاری کامل و فعالیت مضاعفی دارند.
وی افزود: در حال حاضر هیچگونه کمبود و مشکلی در تامین و عرضه لوازم مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و تمامی کالاهای مورد نظر به میزان کافی در استان موجود و در حال عرضه می باشد.
منتظری همچنین گفت: علاوه بر هماهنگیهای بعمل آمده در خصوص فعالیت مطلوب واحدهای صنفی ذیربط در سطح استان از طریق اتاقهای اصناف و اتحادیه‌های صنفی، بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف بر روند فعالیت و خدمات رسانی واحدهای مذکور در سراسر استان نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند نمود.
وی تصریح کرد:شهروندان محترم در تمامی شهرستانهای استان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و نانواییها مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و نیز بازرسی اتاقهای اصناف اعلام نمایند.

Share