واکنش جعفرزاده به شرایط موجود گیلان؛

جعفرزاده: همه مسئولین از چند روز پیش می‌دانستند چنین برفی خواهد آمد پس چرا غافل گیر شدند؟

با بارش برف زمستانی از دیشب (چهارشنبه ١٣ بهمن)، مشکلات عدیده‌ای برای مردم رشت و استان گیلان ایجاد شد. برق خیلی از مناطق قطع شد و راهها بسته شد. اما خیلی اعتقاد ندارم در زمان بحران ما هم بحرانی دیگر با تنش‌های مضاعف ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه انیستاگرام شخصی خود  به شرایط نامناسب استان پس بارش برف واکنش نشان داد وی اظهار کرد:

«با بارش برف زمستانی از دیشب (چهارشنبه ١٣ بهمن)، مشکلات عدیده‌ای برای مردم رشت و استان گیلان ایجاد شد. برق خیلی از مناطق قطع شد و راهها بسته شد. اما خیلی اعتقاد ندارم در زمان بحران ما هم بحرانی دیگر با تنش‌های مضاعف ایجاد کنیم فعلاً تا رفع مشکلات مردم باید همه کمک کنیم، بعد از رفع بحران باید ببینم مشکل کجا بود؟ همه مسئولین از چند روز پیش می‌دانستند چنین برفی خواهد آمد پس چرا غافل گیر شدند؟ مردم ناراضی هستند! حق هم دارند! ولی حالیه زمان پرخاشگری و ایراد گرفتن و رسانه‌ای کردن و گرفتن انرژی از همدیگر نیست! وقت ماهی گرفتن هم از آب گِل آلود نیست!! مهم مردم هستند و اگر مشکلی وجود دارد همه مسئولین و متولیان امر مقصرند! بنا به اطلاع هواشناسی از عصر پنجشنبه ریزش برف متوقف می‌شود و حتماً در اولین فرصت می‌بایست عملکرد ستاد بحران نقد و بررسی شود. از همه مسئولین تقاضا دارم در این ساعات باقی مانده تمام تلاششان را معطوف به رفع مشکلات بجا مانده از جمله بازگشایی معابر و اتصال شبکه‌های قطع شده آب و برق کنند. تا رنج مردم کمتر شود. البته بعضی از حوزه‌ها همانند شرکت گاز خوب عمل کرد و بنده به شخصه گزارشی مبنی بر قطع گاز نداشتم که جای تقدیر دارد. در تماس با شهردار رشت هم تقاضا کردم با تمام امکانات به خیابان بیاید. تأخیر و تعلل از هیچ مسئولی پذیرفته نیست! مجدداً به سهم خودم از کلیه همشهریان و هم استانی‌های عزیز پوزش می‌خواهم و تمام تلاشمان را به حل مشکلات آنان معطوف خواهیم نمود. والسلام

جعفرزاده ایمن آبادی

خادم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی»

Share