دیارمیرزا گزارش می‎دهد

همراه با کاروان دهه فجر در بخش اسالم | از افتتاح پنل خورشیدی تا خانه هلال

بخشدار اسالم شهرستان تالش در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی این بخش گفت: ۲۲ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاروان دهه فجر تالش در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به بخش اسالم رسید.

علی درمانی حویق بخشدار اسالم شهرستان تالش در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی این بخش گفت: ۲۲ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد تومان به افتتاح رسید.

وی تصریح کرد: آسفالت راه روستایی آهنگر محله ۷۰۰ متر پیش بینی شده بود که در بازدید سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ۸۰۰ متر نیز به آن افزوده شد و امروز شاهد افتتاح ۱.۵ کیلومتری هستیم.

درمانی افزود: گازرسانی به ۲ روستای گیجاو و لاکاتاشوم نیز از دیگر طرح هایی است که با اجرای آن درصد برخورداری این بخش از گاز خانگی افزایش می باید و در سال آینده با تکمیل این پروژه بخش اسالم تالش به عنوان بخش سبز گیلان معرفی خواهد شد.

بخشدار اسالم تصریح کرد: راه اندازی و افتتاح پنل خورشیدی روستای دریابن نیز از دیگر پروژه های عمرانی برای خدمات رسانی بهتر به روستاییان مناطق صعب العبور است.

وی اضافه کرد: ۵ پروژه دهیاری های روستایی شامل پل عابر پیاده و کانال نیز در این روز به افتتاح رسید.

این مقام دولتی از افتتاح ۹ واحد منزل مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۳ واحد منزل محرومین توسط سپاه پاسداران در این بخش خبر داد.

علی درمانی افتتاح خانه هلال روستایی لمر سفلی را یکی از اقدامات ارزنده در این بخش خواند که برای مقاله با بحران های احتمالی و آموزش مردم بکار گرفته خواهد شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش و محمود شکری نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مسئولان در مراسم ییروزی انقلاب اسلامی که در روستای لمر سفلی برگزار بود نیز شرکت کردند.

 

Share