با حضور مسئولان و فعالین سیاسی

همایش تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبیر و امید در انزلی برگزار شد+ گزارش تصویری

رئیس ستاد روحانی در انتخابات ۹۲ اظهار کرد: بعد از دولت خاتمی بهترین دستاوردها مربوط به دولت تدبیر و امید بود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبیر و امید در سالن اداره فرهنگ و ارشاد بندرانزلی برگزار شد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار انزلی در این مراسم گفت: حضور همه شما و خصوصا جوانان حامی دولت را در این جلسه و در آستانه سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به فال نیک می گیرم.

وی افزود: فرمانداری بندر انزلی در خدمت همه مردم خصوصا جوانان حامی دولت خواهد بود.

مومنی زاده مهمترین تجلی حاکمیت ملی را انتخابات دانست و گفت: جامعه ای که می خواهد پیشرفت و توسعه پیدا کند باید جامعه ای پویا و دارای نشاط سیاسی باشد.

فرماندار انزلی اظهار کرد: زمینه برای فعالیت بانشاط همه گروه های سیاسی فراهم خواهد بود و تقاضا می کنم به گونه ای برنامه ریزی شود که بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشیم چرا که میزان مشارکت و همدلی مردم با دولتمردان به میزان مشارکت آنها در پای صندوقهای رای خواهد بود.

قبل از دولت یازدهم کشور در حال سقوط به دره بود

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیر در این مراسم گفت: با وجود چند اداره کل، فرماندهی ناوگان شمال و منطقه آزاد می‌توان مشکلات شهرستان را حل کرد.

عبدالغفار شجاع همچنین همبستگی نماینده ها در مجامع و محافل را برای توسعه استان اثرگذار دانست.

وی با بیان اینکه دولتهایی که بر روی کار آمده اند هر کدام دارای مشکلات مخصوص به خود بوده اند، اظهار کرد: دولت دهم پردرآمدترین دولت بود اما پول مدیریت و سازندگی نمی آورد.

رئیس ستاد روحانی در انتخابات ۹۲ اظهار کرد: بعد از دولت خاتمی بهترین دستاوردها مربوط به دولت تدبیر و امید بود.

شجاع با بیان اینکه در پایان دولت احمدی نژاد کشور در حال سقوط به سوی دره بود یادآور شد: به اندازه یک ماه پرداخت حقوق هم درخزانه دولت نبود
و همه مانده بودن که روحانی چطور می خواهد مشکلات فرهنگی، عمرانی و اقتصادی را حل کند.

وی افزود: ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در بدو ورود دولت بدهکاری به بانکها وجود داشت و دولت از بانک سامان وام گرفت تا بتواند مملکت را بچرخاند.

فشار روی اعضای دولت زیاد است

شجاع حجم فشار بر روی اعضای دولت را بسیار زیاد دانست و گفت: بعد از برجام نزدیک به ۹۰ میلیارد دلار پول به کشور بازگشت داده شده است. نباید انتظار داشته باشیم تمام تحریم ها از بین برود و ترامپ و امثال آن نمی تواند کاری بکنند چون برجام یک تعهد بین المللی است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید اظهار کرد: در بدترین شرایط اقتصادی دولت ۱۱ هزار میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت هزینه کرده است.

رئیس مجمع مشورتی توسعه‌ی استانهای کشور گفت: ستادهای انتخاباتی سال ۹۲ تعطیل نشده و به عنوان مجمع مشورتی توسعه استانها در حال فعالیت هستند و بیش از ۶۰ هزار نفر از افراد سازماندهی شده اند و افزون بر ۴۰۰ شهرشتان شورای مشورتی دارد.

شجاع در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی هیچ حزبی را از خود دور نکرد و به عنوان پدر و ستون خانواده بود و امیدوارم یارانش که او را درک کرده اند به عنوان نقطه عطف انقلاب حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم فاصله ها و شکاف ها از بین رفته و روحانی نقش آقای هاشمی را ایفا کرده و از زیر با این مشکلات رهایی یابد.

اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را در اینجا بخوانید.

Share