حجت الاسلام محمد باقری بیان کرد:

نیروی دریایی راهبردی ارتش سفیر ایران است

حجت الاسلام محمد باقری گفت :دهه مبارکه فجر یادآور خاطرات حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه است ) که با از خود گذشتگی و تحمل سختی های فراوان برای رهایی ملت ایران از یوغ استکبار و دیکتاتوری خاندان پهلوی تلاش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام باقری در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و تحت آموزش فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت دهه مبارکه فجر یادآور خاطرات حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه است ) که با از خود گذشتگی و تحمل سختی های فراوان برای رهایی ملت ایران از یوغ استکبار و دیکتاتوری خاندان پهلوی تلاش کرد و به تمام مسلمانان دنیا و انسانهای آزاده در تمامی ادیان الهی آموخت که با تکیه بر خداوند بزرگ انجام هر کاری امکان پذیر است.
وی با اشاره بر این نکته که رفتار حضرت امام (رحمت الله علیه) تفسیر عملی آیات قرآن بود گفت: عمل به فرمان الهی و پیروی از ولایت فقیه یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام باقری افزود: انقلاب ما با تمامی انقلاب های تاریخ و هم عصر خود چه در پیدایش ، چه در استمرار و و چه بقایش تفاوت دارد، در رهبری و رهروان خود با دیگران فرق داشت، زیرا انقلابی در تاریخ وجود ندارد که یکسال بعد از پیروزیش ،مردم نزدیک به ۱۰۰ درصد به آن رأی آری دهند، زیرا این ملت موحد و مسلمان بود و مردمش مؤمن بودند ، اسلام در وجودشان بود و وقتی دیدند کسی ندای اسلام خواهی سر می دهد مردم از آن حمایت کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا-رشت افزود : توهین یکی از نشریات آن روز به ولایت فقیه موجب روشن شدن جرقه ی اول انقلاب شد و و پس از آن همه مردم به دنبال نابودی نظام شاهنشاهی بودند، زیرا بر خلاف دین مردم عمل می کرد و حرکات ضد دینی آنها چه در زبان و چه در عمل نمایان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از افتخارات ارتش ج.ا.ا پیوستن به دریای ملت در راه پیروزی انقلاب اسلامی و پیروی از امام بزرگوار بود، و به همین خاطر، تنها مناسبتی که قبل از انقلاب نامگذاری شد، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، این یعنی ارتش مؤمن ، انقلابی بودن خود را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و در کنار مردم و امام (ره) ایستاد و اوج افتخار آفرینی اش رشادتهای رزمندگان سلحشور ارتش در ۸ سال دفاع مقدس بود.

باقری درپایان سخنان خود تصریح کرد: ما مجموعه نیروی دریایی راهبردی ارتش سفیرانی هستیم که در اقصی نقاط جهان حضور داریم و بعنوان نیروی دریایی ، بعنوان سفیران جمهوری اسلامی و بعنوان نمایندگان نظامیان یک کشور انقلابی کار بسیار مهمی بر دوش ماست و مهمتر از همه موارد ذکر شده وارث ۲۰۰ هزار شهیدی هستیم که جان خود را برای این انقلاب و دوام آن فدا کردند.

Share