با حضور فرماندار رشت:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی بخش خمام افتتاح شد+ تصاویر

به گفته مسچیان ۱۶ غرفه با مشارکت اداره جهاد کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، آسایشگاه فجر آرامش و دهیاری روستاهای اشکیک و دهنه سر حضور دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با اولین روز از دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی بخش خمام با حضور فرماندار شهرستان رشت و سایر مسئولان افتتاح شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در رابطه با برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم توجه هر چه بیشتر به تولیدات و توانمندی های بخش خمام این نمایشگاه برپا شده است.

به گفته وی ۱۶ غرفه با مشارکت اداره جهاد کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، آسایشگاه فجر آرامش و دهیاری روستاهای اشکیک و دهنه سر حضور دارند.

مسچیان اظهار کرد: در غرفه های این نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، حصیربافی، صنایع دستی چوبی، سوزن کاری، لباس های سنتی، پخت نان های سنتی و کارهای تزینی و دست ساز بمتظور نشان دادن کالاهای بومی محلی و توانمندیهای بخش خمام عرضه می گردد.

بخشدار خمام یادآور شد: زمان برگزاری نمایشگاه از ۱۲ الی ۲۱ بهمن بوده و در جاده رشت به انزلی، نرسیده به پلیس راه در روستای اشکیک از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد ازظهر پذیرای مردم می باشد.

وی در پایان یادآور شد: در این نمایشگاه محصولات با قیمت مناسب نسبت به بازار عرضه گردیده و خرید برای عموم آزاد است.

Share