رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس؛

نشست هفته آینده فراکسیون مدیریت شهری با حضور مسئولان شهرداری تهران

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس از نشست هفته آینده این فراکسیون با حضور مسئولان شهرداری برای پیگیری علت وقوع حادثه پلاسکو و چگونگی مدیریت بحران در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس از نشست هفته آینده این فراکسیون با حضور مسئولان شهرداری برای پیگیری علت وقوع حادثه پلاسکو و چگونگی مدیریت بحران در این حادثه خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتی، درباره جلسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی، افزود: با توجه به دستور رئیس مجلس برای پیگیری دقیق علت وقوع حادثه پلاسکو، این فراکسیون درنظر دارد به ابعاد دقیق دلایل وقوع این حادثه بپردازد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای این فراکسیون در نظر دارند تا ضمن قدردانی از مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه پلاسکو، چگونگی وقوع فاجعه و نحوه مدیریت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار است این نشست دوشنبه هفته آینده برگزار شود و در نظر داریم تا از مسئولان شهرداری دعوت کنیم تا در این نشست حضور یابند.

Share