دیدار مدیران انزلی با امام جمعه

میز خدمت در نماز جمعه انزلی اجرایی شود | باید در قبال مردم پاسخگو باشیم

ظهر امروز فرماندار شهرستان بندرانزلی، معاونین، بخشدار و جمعی از روسای ادارات و مسئولین با امام جمعه شهرستان بندرانزلی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز فرماندار شهرستان بندرانزلی، معاونین، بخشدار و جمعی از روسای ادارات و مسئولین با امام جمعه شهرستان بندرانزلی دیدار کردند.

فرماندار همه مردم شهرستان هستم

در این دیدار و پس از اقامه نماز به امامت امام جمعه شهرستان میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی طی سخنانی بر لزوم پایبندی به اصول اخلاقی و احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

میرشمس مومنی زاده بعد از ظهر یکشنبه در دیدار مسئولان شهرستان بندرانزلی با امام جمعه شهرستان اظهار کرد: رعایت اصول و ارزشهای اخلاقی از سوی همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام امورمردم ، مهمترین ویژگی این نظام مقدس در مقایسه با رژیم ستمکار گذشته است.

وی با تاکید برلزوم التزام به تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام افزود: میزان رعایت این ویژگی درشهرستان بندرانزلی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مسئولان این شهرستان از سوی فرمانداری است.

مومنی زاده تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که ارباب مردم نیستند بلکه مردم ارباب ما هستند و باید در نحوه رفتار و کردار خود پاسخگویی به مردم را  نشان دهند.

وی با تاکید برلزوم وحدت و تعامل بین همه مسئولان در راستای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم متذکر شد: تکثر جریانات فکری وسیاسی وتفاوت درسلیقه ها امری طبیعی و براساس نظام خلقت و افرینش است، این افکار، آرا و نظرات متعلق به شخص ماست و نباید در کار خدمات رسانی به مردم دخالت داده شود. همه مردم شهروندان ما هستند و ما باید به همه خدمت کنیم و در قبال همه پاسخگو باشیم. بنده برای همه جریانات، تشکل ها و شخصیت ها احترام قائلم و تا آخرین روزی که مسوولیت خدمتگذاری در این شهرستان را داشته باشم فرماندار همه مردم شهرستان با هرسلیقه، تفکر، قومیت وزبانی خواهم بود.

مومنی زاده تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخلاف سایر انقلاب ها در دنیا که فقط به تغییر حاکمیت انجامید، درجریان انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی احیاشد و نظام ارزشی جامعه متحول شد و این ویژگی انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز می کند.

میز خدمت در دوران فرماندار سابق اجرایی نشد

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز با اظهار تشکر از تذکرات بجا و منطقی فرماندار شهرستان اظهار کرد: درصورت توجه به دستورات دینی درانجام وظایف محوله به مسئولان، علاوه برتاثیرگذاری در نوع تلاش ها، معنویت نیز به کارها اضافه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین با اشاره به کوتاه بودن عمر مسئولیت ها افزود:خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی سعادت و فضیلت بزرگی است که باید قدر این فرصت را با خدمت هرچه بهتر به مردم دانست.

وی با تاکید بر اینکه نباید روز یک مسئول دراین نظام به بطالت بگذرد تصریح کرد: در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم، با قرار دادن میز خدمت در نماز جمعه قرار بود که در هرهفته یک مسئول بدون واسطه، پاسخگوی نیاز های مردم باشد که این امر در زمان فرماندار سابق اجرایی نشد و انتظار می رود فرماندار جدید نسبت به این پیشنهاد، اهتمام لازم را داشته باشد.

Share