مایلی کهن در گفتگو با دیارمیرزا

ملوان و سپیدرود جوانمردانه در زمین ظاهر شوند | ما این موضوع را در دور رفت نشان دادیم

مایلی کهن در خصوص بازی با سپیدرود رشت گفت: این بازی هم مثل بازی های دیگر است و ما دو تیم هم استانی هستیم و در عین رقابت باید رفاقت داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز یکی از هواداران قدیمی ملوان بازیکنان و کادر فنی این تیم را به ضیافت نهار دعوت کرد تا با این کار تیم محبوبش را مورد حمایت قرار دهد.

در حاشیه این مراسم محمد مایلی کهن در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی در خصوص بازی با سپیدرود رشت گفت: این بازی هم مثل بازی های دیگر است و ما دو تیم هم استانی هستیم و در عین رقابت باید رفاقت داشته باشیم.

سرمربی ملوان افزود: این موضوع را هوادارانمان در دور رفت نشان دادند.

مایلی کهن به عدم حضور حتی یک تیم گیلانی در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما باید به همدیگر جوانمردانه کمک کنیم که تا حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با این برد فاصله ملوان با تیم های دیگر زیاد می شود گفت: این بازی سختی ها و حساسیت خاص خودش را دارد اما باید جوانمردانه در زمین ظاهر شویم.

سرمربی ملوان در مورد پیش بینی خود درباره نتیجه بازی گفت: طبعا ما دوست داریم بازی را ببریم و امیدواریم که دوتیم مانند بازی رفت که جوانمردانه بازی کردند در این بازی هم اینگونه باشد.

Share