دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید محسن روحانی

ملت ایران به اقدام شجاعانه آتش نشان شهید افتخار می‎کند+ گزارش تصویری

استاندار عصر امروز با حضور در منزل شهید محسن روحانی شهید گیلانی حادثه ی ساختمان پلاسکو در روستای سندیان بخش پره سر رضوانشهر با خانواده وی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده این شهید گفت: همان گونه که همه ملت ایران در این حادثه غمگین و متأثر شدند، به اقدام شجاعانه فرزند شما افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه ازخودگذشتگی موجود در بین آتش نشانان آن حادثه نمایانگر عشق به مردم، فداکاری و روحیه ی پهلوانی آنان است گفت: استقبال خودجوش و پرشور مردمی در مراسم خاکسپاری این شهید نشان از محبوبیت وی در دل مردم دارد.

نجفی گفت: اگرچه درک این صحنه برای ما بسیار سخت می باشد، ولی استقبال و بدرقه مردم در آئین تشییع و خاکسپاری این جوان رشید، برای همگان روشن کرد که چقدر مورد علاقه مردم بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه با اوصافی که از این شهید شنیدم، ایثار و جوانمردی در او موج می زدگفت: تنها عشق به شهادت، ایثار و گذشت این شهید بود که توانست دل به آتش بزند و روحیه شهادت محوری فرزند شما برای ما یک افتخار است.

نماینده عالی دولت در گیلان نائل شدن فرزند این خانواده به فیض شهادت را توفیقی بس ماندگار برای والدین و همسر آن شهید دانست و خاطرنشان کرد: این شهید ایثارگر فقط متعلق به خانواده ی وی نیست بلکه متعلق به همه ی مردم است.

نجفی افزد: همانگونه که شریک غم شما هستیم، و می بالیم که استان گیلان چنین فرزندانی را در دامان خود پرورانده است.

پیکر محسن روحانی آتش نشان شهید حادثه پلاسکو، روز گذشته (سه شنبه) پس از تشییع در رضوانشهر، در زادگاهش روستای سندیان این شهرستان آرام گرفت.

از این شهید یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

Share