با انتشار اطلاعیه ای؛

معاون احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد

حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد در دولت دهم و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری(سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰) کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید بقایی با انتشار اطلاعیه ای کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اعلام کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرَحمن الرَحیم
اللهم عَجل لولیکَ الفَرَج و العافیه و النصر

ملت بزرگوار، فرهیخته و شریف ایران

با استعانت از پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و با تقدیم بهترین احساسات قلبی به محضر شما مردان و زنان قهرمان و آگاه میهن اسلامی عزیز . در این شرایط مهم و تعیین کننده ، با ایمانی راسخ به ظرفیتهای وسیع و پایان ناپذیر این سرزمینِ پُرگهر، و با باوری عمیق به شایستگی های بزرگ و وثیق آحاد مردم نجیب و اصیل ایران زمین و با درک روشن و فهم مُتقن از فاصله زیاد بین وضعیت موجود کشور از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و موقعیت بایسته و شایسته برای ایرانیان، و نقش بسیار مهم جایگاه ریاست جمهوری در جهت تحقق آرزوهای بلند پدران ، مادران و فرزندان این خطه زرخیز و پاک، با کسب اجازه از محضر فرد فرد شما مردم عزیز، نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد.

اینجانب این اعلام نامزدی را که کاملاً مستقل از اشخاص، گروهها، احزاب و جناحهای سیاسی است، صرفاً اعلام سربازی برای کشور عزیز و خدمتگزاری به ملت شریف ایران دانسته و بدان افتخار می کنم . دریافت حقیر آن است که همبستگی ملی و انسجام اجتماعی، در چارچوب قانون اساسی و ارزشهای الهی-انسانی در مقیاس ملی و بین المللی و از جمله مهم ترین آنها، آزادی، عشق و عدالت، رشد سریع کشور و نیل به جایگاه های رفیع تعالی، پیشرفت و رفاه در دسترس خواهد بود.

اینجانب دیدگاه ها و برنامه های خود را در فرصت های آتی و قانونی به استحضار مردم عزیزم خواهم رساند. با آرزوی طول عمر رهبر معظم انقلاب و با تقدیم مراتب احترام و سپاس به پیشگاه ملت بزرگ و قهرمان ایران.

خدایا چنان کن سرانجام کار                      تو خشنود گردی و ما رستگار

حمید بقایی

معاون رئیس جمهور در دولتهای نهم و دهم
۱۳۹۵/۱۱/۳۰

Share