نظرمحمدی: استعفای من منوط به حل مشکلات تیم است

قول دادند تا قبل از بازی ملوان سپیدرود را به یک مالک جدید بسپارند

سرمربی تیم سپید رود رشت در مورد کمک یک میلیاردی شورای اسلامی شهر رشت گفت: دریافت این مبلغ منوط به سپری شدن مراحل اداری٬ تایید فرماندار رشت و میزان نقدینگی شهرداری رشت در ماه های پایانی سال است.امیدواریم که این مبلغ را بزودی و در طی چندین مرحله از مسئولان شهرستان دریافت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، علی نظرمحمدی در رابطه با مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیات فوتبات قول دادند تا قبل از بازی ملوان مشکلات مالکیتی تیم را حل کرده و به یک مالک جدید بسپارند.

وی در خصوص یک امتیاز کسب شده در بازی خارج از خانه در خرم آباد نیز گفت: این یک امتیاز، شروع امتیازگیری های نیم فصل دوم بود و تلاش می کنیم که هفته آینده داربی گیلان را نیز با کسب سه امتیاز به نفع خود تمام کنیم.

نظر محمدی با انتقاد از شیوه بازی تیم خیبر گفت: انتظار بازی باکیفیت تری از تیم خیبر میرفت چراکه بر خلاف دور رفت٬ در این مسابقه تیم خیبر به بازی مستقیم روی آورده بود که این خود موجب شد بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد.از طرفی ما هم با مهار مهره های تاثیر گذار تیم خیبر، امکان بازی سازی را از آنها گرفته بودیم.

وی در پاسخ به دلایل اعتراض بازیکنان تیم سپیدرود به کیفیت زمین گفت: با توجه به اینکه ما در زمین چمن مصنوعی بازی می کنیم لذا بازی در این چنین برای بازیکنان ما دشواراست. از طرفی باتوجه به اینکه بازیکنان تیم ما اغلب تکنیکی و اصطلاحا فانتزی بازی می کنند پس امکان دیدن بازی های زیبا از سوی تیم سپیدرود در چنین زمین هایی ممکن نیست.

نظرمحمدی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: نمیگویم تیم خیبر از داوری این مسابقه منتفع اما معتقد بودم پنالتی اعلام شده به سود تیم خیبر٬ صحیح نبود چراکه دوبازیکن که در حال پرش هستند نمیتوانند در آن شرایط بر روی هم خطا کنند.با همه این مسائل وظیفه ماست که از داوران جوان حمایت کنیم و قطعا هرگونه همکاری که لازم باشد را با آنها خواهیم داشت.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در مورد کمک یک میلیاردی شورای اسلامی شهر رشت گفت: دریافت این مبلغ منوط به سپری شدن مراحل اداری، تایید فرماندار رشت و میزان نقدینگی شهرداری رشت در ماه های پایانی سال است. امیدواریم که این مبلغ را بزودی و در طی چندین مرحله از مسئولان شهرستان دریافت کنیم.

Share