شهردار رشت خبرداد:

فعالیت بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین الات سنگین و۳۵۰۰ نیروی انسانی شهرداری رشت

شهردار رشت یادآور شد: این نیروها از روز گذشته به حالت آماده باش درآمده و در حال خدمات رسانی و بازگشایی معابر به ویژه معابر و شریان های اصلی می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر سید محمدعلی ثابت قدم از فعالیت بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین الات سنگین در راستای بازگشایی معابر و شریان های اصلی شهر خبرداد و گفت: ۲۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری و ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خدماتی با همراهی بخش خصوصی و به کارگیری ماشین آلات فوق مشغول بازگشایی معابر و خدمات امداد و نجات برای کلیه شهروندان هستند.

شهردار رشت یادآور شد: این نیروها از روز گذشته به حالت آماده باش درآمده و در حال خدمات رسانی و بازگشایی معابر به ویژه معابر و شریان های اصلی می باشند.

وی افزود: خدمات رسانی نیروهای شهرداری رشت تا توقف کامل برف و تردد روان خودرو در شهر ادامه خواهد داشت.

بازارچه های شهر تعطیل نبوده و کمبود آذوغه نیز وجود ندارد

علیرضا اعلایی گفت: با توجه جلسات پیش از بارش برف و تمهیدات اندیشده شده  برای تامین فرآورده های کشاورزی قابل عرضه در بازارچه های این شهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا تمام بازارچه های  این شهر از اوایل روزجمعه بازگشایی شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان باشند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف سنگین توسط سازمان هواشناسی همه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا ارزاق عمومی  و به ویژه فرآورده های کشاورزی درتمام  بازارچه ها فراهم باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و فرآورده های کشاورزی رشت با اشاره به پیش بینی مسدود بودن راه ها ی مواصلاتی به استان افزود: هماهنگی های لازم پیش از بارش برف انجام شد تا فرآورده های کشاورزی قابل عرضه در بازارچه ها تهیه و ذخیره شوند .

به گفته اعلایی تمام مواد غذایی قابل عرضه در بازارچه های شهری تا پایان بحران برف و یخبندان  به اندازه کافی درانبارها موجود بوده و جای نگرانی برای کمبود آذوغه وجود ندارد.

وی با اشاره به برخی سودجویی ها مبنی برگران فروشی نیز بیان داشت: بازرسان سازمان  مربوطه در بازارچه ها حضوری فعال دارند و با افراد خاطی نیز برخورد خواهند کرد.

  مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی رشت همچنین از آمادگی سامانه پیامکی ۱۳۷ برای دریافت رسیدگی به شکایات مردمی خبرداد و افزود: به محض دریافت شکایات مردمی در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام می شود.

Share