در معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان عنوان شد:

فرمانده بسیج صدا و سیمای گیلان معارفه شد+ تصاویر

فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور فرمانده سپاه قدس استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز و مشاور رئیس بسیج رسانه ملی و هیات همراه در مسجدالنور مرکز معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس در مراسم معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای گیلان بصیرت را از ویژگیهای مهم بسیجیان برشمرد و با اشاره به اینکه ولایت فقیه  از اصول انقلاب است گفت: بسیج نیز باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کند و حرف مقام عظمای ولایت را حجت بداند.

ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تقدیر از طلوعی و برجعلی زاده به عنوان فرمانده و جانشین فرمانده بسیج با اشاره به سوابق حسین همتی در بسیج مرکز و اخلاق مداری، وی را گزینه مناسب برای فرماندهی بسیج صدا و سیمای گیلان خواند.

وی گفت: تمام دلسوزان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب دلبسته به بسیج و تفکر بسیجی هستند و تا زمانیکه فتنه از عالم برچیده شود این تفکر ادامه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به مرجع بودن صدا و سیما و اهمیت آن در امر اطلاع رسانی اظهار داشت: مرجع بودن صدا و سیما می طلبد با تفکر بسیجی این مرجعیت حفظ شود.

وی ادامه داد: بسیج مدافع ارزشها و پیام رسان انقلاب است و باید از این ظرفیت در فضای مجازی و حوزه های مختلف صدا و سیما بهره برد.

مشاور رییس بسیج سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیرکل و فرمانده بسیج مرکز با اشاره به این جمله  مقام معظم رهبری که بسیج باید با نشاط در همه حوزه ها حضور  فعال داشته باشد گفت: امروز بسیج توانسته با تمام توان و باروحیه نشاط در حوزه برنامه سازی ورود کند و مقام معظم رهبری نیز از عملکرد بسیج سازمان رضایت دارند.

وی برتولید برنامه های مختلف فرهنگی در حوزه های صدا و سیما توسط بسیج تاکیدکرد و اظهار داشت:رسانه ملی در همین راستا سیاستها ی جدیدی برای حضور بیشتر این قشر در روند برنامه سازی و شناخت آسیبهای فرهنگی اتخاذ کرده  است. ماموریت رزمی و اطلاع رسانی آموزش دیده اند و به زودی در مراکز استانها نیز علاقمندان تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

در ادامه ی این مراسم که جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان صدا و سیمای گیلان حضور داشتند حکم فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز از سوی فرمانده سپاه قدس استان به حسین همتی اهدا گردید. همچنین لوح تقدیراز طرف مدیرکل صداو سیمای گیلان به فرمانده پیشین بسیج اهدا شد.

Share