با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان

سرپرست فرماندهی سپاه ناحیه تالش معرفی شد

پرویز بیدار با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان به عنوان سرپرست فرماندهی سپاه ناحیه تالش معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز درمراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان اظهار کرد: انقلاب ما توسط حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد و با جوانان پیش رفت، همان جوانانی که در واقع امروز بسیاری از آنها در راٰس نظام و مراحل دیگر مشغول به خدمتگزاری هستند.

سردار محمد عبدالله‌پور افزود: اگر بخواهیم به دهه مبارک فجر یک نگاه منصفانه داشته باشیم باید تحولات داخل کشور، منطقه و جهان را رصد کنیم زیرا امروز تمام تحولاتی که در دنیا رخ می‌دهد مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حوزه داخلی پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم، تصریح کرد: در بخشی از علوم ایران سرآمد کشورهای دیگر است حتی در حوزه هسته‌ای جزو ۱۰ کشور دنیا هستیم.

وی ادامه داد: عمران و آبادانی نیز قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و امسال در حوزه گاز و آب به درجه خوبی دست پیدا کرده‌ایم و تمام این موارد حاصل تلاش انقلاب بوده و پس از پیروزی انقلاب این تحولات در حوزه‌های عمرانی نیز به‌وجود آمده است.

عبدالله‌پور نقش سپاه در حوزه امنیت، دفاع، عمران و سازندگی و فعالیت‌های فرهنگی را بی‌بدیل خواند و یادآور شد: سپاه در تمام عرصه ها به کمک همه دولت‌ها آمده ‌و ضمن پاسداری از انقلاب در تمام بخش‌ها به مجموعه انقلاب در حال کمک‌رسانی بوده و تا انفلاب پابرجاست سپاه نیز است و تا سپاه حضور دارد انقلاب، است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر توسط سپاه خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیاری در سطح استان، عمرانی، سالن ورزشی، افتتاح خانه‌های محرومان و… در دهه فجر جاری افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به موضوع تحریم‌های جدید ترامپ علیه هفت کشور مسلمان دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا همواره دشمن ما بوده مردم در ۲۲ بهمن  با حضور گسترده خود در راهپیمایی نشان می‌دهند که پای‌بند و خواهان انقلاب اسلامی هستند.

وی به معارفه سرپرست فرمانده جدید سپاه ناحیه تالش اشاره کرد و افزود: فرمانده سابق سپاه ناحیه تالش احمد رضا منشوری حدود سه سال خدمتگزار مردم این شهرستان بود و اکنون در مجموعه ستاد استان از وجود وی استفاده می‌شود و سرپرست جدید نیز جانشین فرمانده سپاه ناحیه تالش بود و امیدواریم راه فرمانده پیشین را ادامه دهد.

در پایان مراسم مذکور از تلاش سه ساله سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری قدردانی و پرویز بیدار به عنوان سرپرست جدید فرماندهی این ناحیه وجهانبخش عزیزی به عنوان مسؤول دبیرخانه اقشار و دفتر راهبردی سپاه ناحیه تالش منصوب شدند.

Share