فرماندار رودبار: ما اهل گفتمان هستیم نه مشتمان

میرغضنفری همچنین به پروژه های افتتاح شده و قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: علی رغم تنگناها و محدودیت های اعتباری ۶۷۶ پروژه و طرح با ۵۳۸ میلیارد ریال هزینه با تلاش مردم و فرزندان آنها در دستگاههای اداری به میمنت دهه مبارک فجر در شهرستان رودبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل میر غضنفری اظهار داشت: برغم مضایق و محدودیتهای ایجاد شده از ناحیه دشمنان نظام و انقلاب با روحیه و انگیزه و اهتمام مضاعف برای توسعه و اعتلاء و پیشرفت گام برمی داریم و در بعضی ناملایمات و کم لطفیها هم نشان داده ایم که ما اهل گفتمان هستیم نه مشتمان.
فرماندار رودبار همچنین به پروژه های افتتاح شده در دهه فجر اشاره کرد و گفت: علی رغم تنگناها و محدودیت های اعتباری ۶۷۶ پروژه و طرح با ۵۳۸ میلیارد ریال هزینه با تلاش مردم و فرزندان آنها در دستگاههای اداری به میمنت دهه مبارک فجر در شهرستان رودبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی از افزایش حدود ۱۰۵ درصدی تعداد پروژه ها و طرح های دهه فجر امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و افزود: با اجرای طرح های اشتغالزایی  برای ۶۷۸ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

Share