عضو فراکسیون امید مجلس خبرداد:

فراکسیون امید مجلس از ابقای وزیر راه‌ و شهرسازی حمایت می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون امید جمع‌بندی بر این بود که با توجه به عملکرد اجرایی وزیر راه از ابقای وی حمایت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه ۹۵) با حضور اعضای فراکسیون و با دستور بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی افزود: در بررسی استیضاح و تبادل‌نظرهایی که در نشست امروز صورت گرفت با توجه به اینکه محورهای استیضاح دارای ۱۳ بند بود از چند جنبه برخوردار است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: با توجه به ۱۳ محور اصلی استیضاح، عمده ‌ای از محورهای آن دارای ایرادات فنی است و استیضاح‌کنندگان از چند جهت مطالبات خود را مطرح کرده بودند که یکی از جهات آن مطالبات حوزه انتخابیه، حادثه قطار و انگیزه‌های سیاسی بود.

سبحانی فر بر همین اساس اضافه کرد: در نتیجه و جمع‌بندی تصمیمات فراکسیون امید و بررسی محورها که بیشترش جنبه غیر فنی و سیاسی دارد، این بود که فراکسیون امید از ابقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی حمایت می‌کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با توجه به اینکه در آخرین ماه‌های دولت یازدهم قرار داریم با نظر به عملکرد اجرایی آخوندی، قاطبه مجلس به ابقای وزیر راه رأی مثبت دهند. برخی مطالبات حوزه‌های انتخابیه خود به عنوان آسفالت جاده‌ای را برای دلیل استیضاح‌شان مطرح کرده بودند.

 

Share