رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فجر انقلاب اسلامی بشارت پیروزی حق بر باطل در تمام گیتی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ورود امام خمینی (ره) و فجر انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان و بشارت پگاه پیروزی حق بر باطل در سراسر گیتی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به فرا رسیدن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار کرد: صبح روز ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ میلیون‌ها نفر از مردم ایران با حضور مشتاقانه و وصف نشدنی برای استقبال از امام خود در فرودگاه مهرآباد و خیابان‌های اصلی شهر تهران بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ را رقم زدند تا هواپیمای حامل معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر قلب ایرانی‌های مبارز فرود آید.

وی ادامه داد:  ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برای نیروهای انقلابی که دوران مبارزه را با پخش اعلامیه‌ها و صدای ضبط شده ایشان سپری کردند روزی به‌یاد ماندنی است.

اشجری اضافه کرد: امام (ره) پس از سخنرانی در فرودگاه و پاسخ به ابراز احساسات مردم به طرف بهشت زهرا (س) حرکت کردند و پس از ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند و جمله تاریخی ایشان «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم» زمینه‌ساز بنیان‌گذاری جمهوری اسلامی ایران شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یوم‌الله ۱۲ بهمن را نویدبخش صبحی روشن با شمیم رهایی و آزادگی برای ملتی رنجور و خسته از تاریکی و ظلمت دوران ستم‌شاهی پهلوی خواند و بیان کرد: ورود امام خمینی (ره) و فجر انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان و بشارت پگاه پیروزی حق بر باطل در سراسر گیتی شده است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلان تا پایان عمر با برکت خود به هیچ‌کدام از قدرت‌های پوشالی جهان وقعی نگذاشت، تصریح کرد: امام (ره) با ایستادگی بر مواضع انقلابی و استکبارستیزانه خود صدای عدالت‌طلبی انقلاب اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.

اشجری یادآور شد: دهه فجر فرصت گران‌بهایی است تا رشادت‌ها و سلحشوری‌های ملت انقلابی ایران اسلامی برای تحقق و تداوم شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبیین شود تا بدخواهان نظام بدانند ملت ایران اسلامی در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مانند گذشته با پیروی از منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌کند و همواره پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌ماند.

Share