رئیس شورای شهر رشت:

عملکرد شهرداری رشت ضعیف بود|اشتباهات صورت گرفته قابل بخشش نیست

مسعود کاظمی با اشاره به بحران برف در رشت اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با توجه به پیش‌بینی هواشناسی جلسه فوق‌العاده‌ای در صحن شورا برگزار کردند و تذکرات لازم را به شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از فارس، مسعود کاظمی با اشاره به بحران برف در رشت اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با توجه به پیش‌بینی هواشناسی جلسه فوق‌العاده‌ای  در صحن شورا برگزار کردند و تذکرات لازم را به شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان دادند.

از مردم عذرخواهی می کنم /عملکرد شهرداری ضعیف بود

وی افزود: از شهروندان فهیم به دلیل عدم ارائه خدمات کافی در جریان بارش برف اخیر در سطح شهر عذرخواهی می‌کنم و با توجه به اقدام‌های صورت گرفته و تذکرات و تاکیدات ارائه شده توسط اعضای شورا به شهرداری، انتظار می‌رفت خدمات بهتری طی روز گذشته و امروز در سطح شهر ارائه شود.

اعضای شورا نسبت به بارش برف و اتفاقات ناشی از آن در رشت بی‌اعتنا نبودند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه طی دو روز اخیر برخی‌ها مدعی شدند که اعضای شورا نسبت به بارش برف و اتفاقات ناشی از آن در رشت بی‌اعتنا هستند، گفت: اعضای شورا روز گذشته و پس از بارش برف جلسه بحران تشکیل داده و با فراخوانی از تمام شهرداران مناطق رشت و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری از جمله اتوبوسرانی و… تذکرات لازم را ارائه کرده‌اند.

خدمات رایگان اتوبوسرانی تا اتمام وضعیت بحرانی برف در رشت

وی رایگان شدن خدمات اتوبوسرانی را از جمله تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر رشت دانست و یادآور شد: به سازمان اتوبوسرانی تأکید کردیم که تا زمان اتمام وضعیت بحرانی برف در رشت تمام ترددها برای شهروندان رایگان محاسبه شود.

کاظمی با اشاره به جلسه امروز اعضای شورای اسلامی رشت گفت: صبح جمعه نیز اعضای شورای رشت برای بررسی خدمات ارائه شده توسط شهرداری و سازمان‌های تابعه در صحن حاضر شدند و خدمات ارائه شده توسط شهرداری رشت نا‌کافی بوده و تاکنون در هیچ‌کدام از ستادهای بحران شهرستان و استان از بنده برای ارائه گزارش عملکرد دعوت نشده است.

انتقاد از وضعیت ناوگان لجستیکی شهرداری رشت

وی با انتقاد از وضعیت ناوگان لجستیکی شهرداری رشت تصریح کرد: بارش برف در رشت طی مدت زمان ۲۴ ساعت اتفاق افتاد و اگر این بارش یک هفته طول می‌کشید شهرداری هیچ پاسخ قانع کننده‌ای برای بحران ایجاد شده نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: اعضای شورا بارها بابت هرس درختان سطح شهر رشت به سازمان‌ مربوطه تذکر داد اما اقدام‌های انجام شده در این زمینه بسیار نامطلوب بوده و شاهد سقوط درختان بسیاری در بارش برف رشت بودیم.

وی به حضور اعضای شورا در سطح رشت در زمان بارش برف اشاره کرد و یادآور شد: تعدادی از همکاران شورایی از ساعات اولیه بارش برف در سطح شهر و محلات مختلف حضور یافتند و از نزدیک به نحوه ارائه خدمات‌دهی نظارت کردند.

کاظمی فعالیت‌های انجام شده شهرداری رشت در بارش برف را نامناسب خواند و گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش‌بینی‌های انجام شده شرایط ناوگان لجستیکی رشت مطلوب نبود و یقیناً در بودجه سال آینده به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌شود.

اشتباهات صورت گرفته قابل بخشش نیست

وی اشتباهات صورت گرفته را قابل بخشش ندانست و متذکر شد: این موارد توسط اعضای شورا بررسی و پیگیری می‌شود.

Share