استاندار در نشست با فرمانداران:

عذر مدیر راهداری را خواستم | فرمانداران نباید تحت تأثیر فشارها قرار بگیرند

دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با مرور توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و استان گفت: تحقق برجام، کاهش نرخ تورم و بیکاری و رشد تمامی شاخص های خدمات رسانی به مردم از جمله گازرسانی، آب رسانی، برق رسانی و راه روستایی تنها برخی از توفیقات دولت یازدهم محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با مرور توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و استان گفت: تحقق برجام، کاهش نرخ تورم و بیکاری و رشد تمامی شاخص های خدمات رسانی به مردم از جمله گازرسانی، آب رسانی، برق رسانی و راه روستایی تنها برخی از توفیقات دولت یازدهم محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تلاش،خلوص، امانت داری و یک رنگی سرلوحه ی خدمتی این دولت است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم بی معرفتی ها و نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته دولت از سوی برخی به اوج خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کشور شرایط خاصی را می گذراند افزود: افرادی بی انصافی و بی تقوایی در تخریب شخص رییس جمهور و دولت را به نمایش درآورده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه حفظ آرامش و رعایت احترام متقابل را از بدو ورود به استان سرلوحه ی کار خود قرارداده ام اظهار داشت: پاسخ بی مهری برخی افراد را صرفاً حفظ اخلاق و احترام می دانم.

استاندار گیلان افزود: در طول دوران مدیریتی بنده که بیش از ۳۱ سال می گذرد تمام اهتمامم بر این بوده تا وقت و فکرم را به صورت خالصانه و بدون هیچ منتی در خدمت به مردم سپری کنم.

وی به تشکیل ستاد مدیریت بحران ۴۸ ساعت قبل از شروع بارش برف اشاره و خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرمانداران با حضور به موقع به صورت میدانی وارد عمل شدند و انصافاً خوب درخشیدند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها همچون راهداری در برف اخیر دیر و کند عمل کردند که بعنوان اولین دستگاه عذر مدیر راهداری را خواستم افزود: در خصوص برخی دستگاه های دیگر نیز پس از بررسی بیشتر و در صورت نیاز اقدام خواهم کرد.

وی به گزارش دقیق هواشناسی در جلسه بحران اشاره کرد و گفت: این توده هوای ناپایدار از ۳ دریای مدیترانه،سیاه و خزر عبور کرد که رطوبت ، سنگینی، باد شدید همراه با سرعت بالا از ویژگی های آن بود که بیشترین ضربه به تأسیسات برق وارد آمد که جلوگیری از برخی حوادث اجتناب ناپذیر بود.

وی اظهار داشت: شرایط زندگی کنونی مردم به نحوی است که نبود برق شرایط سختی را برای مردم فراهم می کند.

دکتر نجفی بر ضرورت تلاش مدیران و فرمانداران با قاطعیت تمام در مقاطع مختلف تأکید و تصریح کرد: فرمانداران بدون توجه به مسائل حاشیه ای با جدیت به مسائل ورود و عمل کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران نباید تحت تأثیر فشارها و مطالب برخی افراد قرار بگیرند گفت: با رعایت اخلاق و تدبیر مسائل را پیگیری و اقدام کنید چون دولت نشان داده است که نه با شعار، بلکه با عمل در خدمت مردم است.

استاندار گیلان اظهار داشت: در مسیر خدمت به مردم دهیاران یک فرصت قوی برای نظام و کشور محسوب می شوند که باید از ظرفیت آنان بهره لازم را ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: برخی نمایندگان استان در پیگیری مسائل استان علی الخصوص افزایش سهم گیلان در بودجه به صورت ویژه عمل کردند که جای قدردانی دارد.

Share