ناخدا باقری: دستاورد انقلاب اسلامی آزادی و تحکیم جمهوری اسلامی بود

صبحگاه نداجا در فرماندهی ناوگان شمال برگزار شد+ گزارش تصویری

باقری با بیان اینکه بیش از ۳۸ سال پیش ملت شریف ایران پس از سال‌ها توانست مسیر آزادی و استقلال‌طلبی را با برداشتن یوغ دوران ستمشاهی به استقلال برسد، افزود: دستاورد انقلاب اسلامی آزادی و تحکیم جمهوری اسلامی بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ناخدا یکم عرشه و ستاد احمد رضا باقری امروز در صبحگاه نداجا در فرماندهی ناوگان شمال با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: تاریخ هر اجتماع و کشور سرمایه گرانبهایی مملو از آموزه‌ها است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ سال پیش ملت شریف ایران پس از سال‌ها توانست مسیر آزادی و استقلال‌طلبی را با برداشتن یوغ دوران ستمشاهی به استقلال برسد، افزود: دستاورد انقلاب اسلامی آزادی و تحکیم جمهوری اسلامی بود.

ناخدا باقری تصریح کرد: نیروهای نطامی افتخار خدمتگزاری در نظامی را دارند که در سایه انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا برپا شده است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش  با اشاره به اینکه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با حضور گسترده میثاق خودمان را با رهبری و نطام مقدس شهدا و آرمان‌های آنها اعلام می‌کنیم، گفت: باید بتوانیم درسایه انقلاب خدمتگزاران خوب و لایقی برای این نظام باشیم.

 در این مراسم از یک افسر بازنشسته و یگان‌هایی که در طول این ماه عملکرد خوبی داشتند تجلیل شد.

 

Share