در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

شکست داماش مقابل شهرداری ماهشهر

در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در دیداری دور از خانه و به نوعی شش امتیازی باتک گل دقیقه ۳۲ برابر شهرداری ماهشهر شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در دیداری دور از خانه و به نوعی شش امتیازی باتک گل دقیقه ۳۲ برابر شهرداری ماهشهر شکست خورد.

داماش گیلان با این شکست در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دو در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفت. در هفته پایانی بازی ها، داماش چهارشنبه هفته آتی در رشت میزبان شهید کریمی جویبار است و در صورتی که بتواند در آن بازی با اختلاف سه گل به پیروزی دست یابد، بدون در نظر گرفتن نتایج سایر مسابقات، می تواند به مرحله نهایی لیگ دو صعود کنند.

مجتبی فرهادی، محمد صالحی، محمد مختاری، بابک رمضانی پور،  آرمین منفرد دوست، حسین نظیری، محمد همرنگ، حسن رمضانی (امین متوسل زاده)، حامد اکبری پور، علیرضا تربره (علیرضا صبوری) و شروین بزرگ (محمد غلامی) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

Share