رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

شرکتهای پخش کالا بصورت مداوم مشغول تحویل کالا هستند و کمبودی وجود ندارد

منتظری گفت: شرکتهای پخش کالا در استان بصورت مداوم مشغول تحویل کالا به واحدهای صنفی بویژه فروشگاههای بزرگ هستند و هیچگونه کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بازدید از شهر صنعتی رشت عنوان نمود: تلاش و پیگیری مستمر برای باز نگهداشتن مسیرهای منتهی به مناطق صنعتی بویژه شهر صنعتی رشت در حال انجام می باشد.
رئیس‌ سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان از تلاش مدیران ذیربط حوزه صنعت و معدن جهت باز بودن مسیرهای منتهی به مناطق صنعتی بویژه شهر صنعتی رشت با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی استان خبر داد.
علی منتظری گفت: خوشبختانه مدیریت و کارکنان شهر صنعتی رشت و شهرکهای صنعتی استان با حضور و فعالیت مستمر در مناطق مذکور پیگیری خوبی در این زمینه دارند و امیدواریم با فراهم سازی امکان مناسب جهت تردد مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی، فعالیت کارخانجات بصورت عادی و مطلوب انجام شود‌.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف سنگین در برخی مناطق صنعتی در استان، از مدیران واحدهای تولیدی درخواست می شود در زمینه برف روبی بموقع و مدیریت شرایط در واحدهای مربوطه اقدام لازم را بعمل آورند.
منتظری افزود: مدیران واحدهای تولیدی مذکور می توانند در صورت وجود هرگونه مشکل مراتب را از طریق مدیران شهرکها و نواحی صنعتی و روسای ادارات مربوطه این سازمان پیگیری نمایند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان همچنین در جلسه مدیریت بحران این سازمان که با حضور معاونین این سازمان و روسای اتحادیه های صنفی مربوطه برگزار شد با اشاره به اقدامات و تدابیر اتخاذ شده در جریان بارش برف سنگین در استان گفت: فعالیت نانواییها در سطح استان بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و واحدهای مذکور فعالیت مضاعفی خواهند داشت.
وی افزود: شرکتهای پخش کالا در استان بصورت مداوم مشغول تحویل کالا به واحدهای صنفی بویژه فروشگاههای بزرگ هستند و هیچگونه کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.
منتظری تصریح کرد: بازرسان این سازمان و اتاقهای اصناف در سراسر استان بر روند خدمات رسانی و فعالیت واحدهای صنفی نظارت می نمایند و شهروندان محترم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان و بازرسی اتاقهای اصناف استان پیگیری نمایند.

Share