استاندار گیلان؛

سیمای خدمات گسترده در رشت به وضوح مشاهده نمی‌شود | نانوایی‌ها مشغول پخت نان می‌باشند

استاندار گیلان در ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت :به رغم تلاشهای انجام شده سیمای خدمات گسترده در حال انجام در شهر رشت به وضوح مشاهده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی در این نشست که با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با اشاره به فعال بودن ستاد مدیریت بحران از ۲ بامداد اظهار داشت: مردم متقاضی آن هستند که  در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت خدمات رسانی به آنان قرار گیرند.

استاندار گیلان با اشاره به محدودیت امکانات و تجهیزات برف روبی در استان گفت: وجود برخی مشکلات به معنی عدم تلاش مسئولین نیست اما در بازدیدی  که بامداد امروز از مناطق مختلف شهر رشت داشتم به رغم تلاشهای انجام شده سیمای خدمات گسترده در حال انجام در شهر رشت به وضوح مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به آمادگی صداوسیما و رسانه‌ها اطلاع رسانیها را بیشتر کنید.

نجفی با بیان اینکه محدودیت تجهیزات امکان بازگشایی تمامی کوچه‌ها و راههای فرعی را نمی‌دهد افزود: البته مردم بدانند که دستگاهای خدمات رسان تمامی داشته‌های خود را وارد خیابان و جاده‌ها کرده‌اند تا خدمات‌رسانی به مردم هر چه سریعتر صورت پذیرد و از مردم هم می‌خواهم که همکاری کنند.

نجفی با اشاره به تلاش تمامی دست‌اندرکاران در جهت رفع مشکلات ناشی از بارش برف اشاره کرد  و افزود: مشکلات اصلی ناشی از بارش برف  بیشتر در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و سیاهکل است.

وی بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکل خاموشی برخی از مناطق تأکید کرد و افزود: در تماسی که با تعدادی از فرمانداران و بخشداران داشتم متأسفانه برق برخی از مناطق از دیشب قطع بوده که باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل  و برق دار کردن این مناطق اقدامات لازم صورت پذیرد.

نجفی با اشاره به پیش‌بینی درست هواشناسی درخصوص زمان بارش برف افزود: این برف دارای رطوبت و آبدار بوده که موجب سنگین‌تر شدن آن شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه سنگینی برف و افتادن درخت‌ها بر روی شبکه‌های برق موجب قطعی برق برخی از مناطق شده است.

نجفی با انتقاد از اجازه تردد اتوبوس‌ها بدون زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به محورهای اصلی اظهار داشت: متأسفانه تردد اتوبوس و تریلی‌های بدون زنجیر چرخ موجب مسدود شدن برخی از محورهای اصلی و بروز مشکل در این بخش گردید.

وی با بیان اینکه امکانات مورد نیاز در جهت خدمات رسانی به مردم اعلام شود تا این مهم به موقع صورت پذیرد افزود: نیروهای خدمات رسان امکانات مورد نیاز خود را از سایر دستگاه‌ها طلب کنند تا در حداقل زمان مشکلات مردم حل شود.

وی با بیان اینکه مدیران با جدیت به حضور خود ادامه دهند افزود: مشکلی در تأمین ارزاق مردم وجود نداشته و نانوایی‌ها نیز مشغول پخت نان می‌باشند.

 

Share