با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن معرفی شد

سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، فرماندار فومن در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان که پیش از ظهر شنبه در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: حوزه صنعت و معدن و تجارت و اصناف از اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان برخوردار است.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه امور مهمی در اصناف و بازار در جریان است که باید توسط صنعت، معدن و تجارت مدیریت شود، افزود: انتظار می رود با توجه به تغییرات در رأس این دستگاه شاهد تحولات جدید در امور صنفی شهرستان فومن باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم و جایگاه ویژه اصناف، گفت: باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم هم در حوزه صنعت و تولید و هم در حوزه اصناف روند رو به رشدی را طی کنیم.

فرماندار فومن به حمایت و پشتیبانی فرمانداری شهرستان فومن از این دستگاه در جهت پیشبرد اهداف اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به همه مسئولیت های صنعت، معدن و تجارت که دارای اهمیت خاصی هستند نیازمند نگاه ویژه به حوزه اصناف و بازاریان در سطح شهرستان هستیم.

وی باتأکید برضرورت استفاده از پتانسیل های اصناف و بازاریان، تصریح کرد: نقش و حضور اصناف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس غیرقابل انکار بوده و باید از این پتانسیل بهره گیری شود.

مومنی زاده با بیان اینکه باید برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، اختلاط های صنفی و سایر موارد از این دست انجام شود، یادآورشد: در این زمینه احساس خلاء شده که نیازمند توجه ویژه ای هستیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «اسماعیل علیزاده» سرپرست سابق اداره صنعت، معدن و تجارت فومن، «علی حسینی» به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

Share