رئيس پليس آگاهي گیلان خبرداد

سارقان غیرگیلانی منازل مسکونی در انزلی دستگیر شدند

فلاح کریمی با اشاره به اینکه چهار سرنشین ۲۳، ۲۴، ۱۹ و ۳۰ ساله اهل و ساکن کوهدشت استان لرستان این خودرو دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه و لوازم و ابزار سرقت منزل کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری باند سارقان کوهدشتی حین فرار در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان شهرستان بندرانزلی مبنی بر اینکه سرنشینان یک خودروی سمند قصد ورود به منزل وی را دارند، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه سارقان با دیدن صاحب منزل متواری شده بودند، افزود: ماموران پلیس آگاهی انزلی با اقدامات پلیسی خودرو متهمان را شناسایی کرده و با شگرد های پلیسی این خودرو را در جاده انزلی به رشت متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار سرنشین ۲۳، ۲۴، ۱۹ و ۳۰ ساله اهل و ساکن کوهدشت استان لرستان این خودرو دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه و لوازم و ابزار سرقت منزل کشف و ضبط شد.

فلاح کریمی با یادآوری اینکه متهمان پس بازجویی ها به ۱۷ فقره سرقت از منزل در شهرستان رشت نیز اعتراف کردند، متذکرشد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و هنجاری های عمومی و امنیتی برخورد خواهد کرد.

Share