فرماندار رودسر در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

زمان قطعی برق در رودسر کمتر از یک ساعت بود | مردم رودسر از بارش برف لذت بردند

فرماندار رودسر گفت: علیرغم بارش برف یک متر و ۳۰ سانتی متری در روستاها و همچنین ۴۰ سانتی در شهرهای این شهرستان به لطف خدا و با کمک اهالی و آماده باش مسیولین دستگاه‌ها، هیچ مشکلی نداشتیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر جانبازی رودسری فرماندار رودسر در گفتگو با دیارمیرزا گفت: علیرغم بارش شدید برف در شهرستان رودسر، با هماهنگی‌های استاندار محترم مبنی بر آماده باش تمام نیروهای ستاد بحران در گیلان، این شهرستان نیز از سه روز قبل از بحران برف در آماده باش بود.

وی اظهار داشت: در ابتدای فصل زمستان تمامی نیروهای ستاد بحران موظف به آماده باش هستند و این مهم در شهرستان رودسر نیز صورت گرفته و علیرغم بارش برف یک متر و ۳۰ سانتی متری در روستاها و همچنین ۴۰ سانتی در شهرهای این شهرستان به لطف خدا و با کمک اهالی و آماده باش مسیولین دستگاه‌ها، هیچ مشکلی نداشتیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه حداکثر زمان قطعی برق در تعداد اندکی از روستاهای شهرستان رودسر بیش از یک ساعت هم نبود افزود: قاعدتاً با بارش این نعمت الهی سیم‌های برق بجهت سنگینی دچار پارگی و… خواهند شد که برای ترمیم آن نیز زمانی مصروف می‌شود و زمان قطعی برق در شهرستان با همت و تلاش خوب شرکت توزیع برق شهرستان به کمتر از یک ساعت رسید.

وی یادآور شد: در زمان بارش برف در شهرستان رودسر تمامی راههای مواصلاتی و فرعی باز بوده و تردد به آسانی صورت می‌گرفت.

جانبازی افزود: با تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهرستان، حمل و نقل و راهداری و همچنین شرکت توزیع برق هیچ مشکلی در شهرستان رودسر وجود نداشت و حتی از این شهرستان ماشین آلات زیادی برای کمک به سایر شهرستانها فرستاده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار رودسر در پایان گفت: خرسندیم در بارش برف زمستانی ۹۵ مردم در شهرستان رودسر از این نعمت الهی به عنوان یک برف زمستانی لذت بردند و فضای شادی و شعف بدور از احساس مشکلات ناشی از بارش برف شدید برای شهروندان ایجاد شد.

Share